וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מ.כ. באר שבע שרדה בליגת העל בתום דרמה גדולה, מכבי תל אביב ירדה

ניצחון 31:34 על דימונה השלים את מסע ההישרדות האדיר של באר שבע, שנשארה על חשבון הצהובים שהיו זקוקים לנקודה והפסידו 35:32 לקרית אונו

שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים הישארות, ליגת העל בכדוריד. דוברות מ.כ. באר שבע, אתר רשמי
קאמבק מרשים. שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים/אתר רשמי, דוברות מ.כ. באר שבע

דרמת גדולה הערב (שני) במחזור הסיום של הבית התחתון בליגת העל בכדוריד, כשמ.כ. באר שבע ניצחה 31:34 את מכבי דימונה ושרדה בליגה על חשבון מכבי תל אביב. הצהובים היו זקוקים לנקודה כדי לשרוד, וכבר הוליכו בחמישה שערים מול קרית אונו, אבל הפסידו 35:32 וירדו שנה אחרי העלייה.

באר שבע משלימה מסע הישרדות אדיר בימים האחרונים, לאחר שהייתה כבר בפיגור של שלוש נקודות (וגם היחס הישיר מול מכבי תל אביב עמד לרעתה), אבל היא הצליחה לנצח את מכבי קרית מוצקין והלילה את השכנה מדימונה.

שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים הישארות, ליגת העל בכדוריד. דוברות מ.כ. באר שבע, אתר רשמי
קיבלו עזרה מכיוון קרית אונו. שחקני מ.כ. באר שבע חוגגים בחדר ההלבשה/אתר רשמי, דוברות מ.כ. באר שבע

שתי סדרות רבע גמר הפליאוף האחרונות נקבעו: הפועל ראשון לציון תפגוש את א.כ נס ציונה, שסיימה במקום השמיני לאחר שניצחה ברחובות 32:33 (13:18). א.ס רמת השרון תתמודד מול הפועל קרית אונו, שסיימה במקום השביעי בעקבות הניצחון בתיכונט.

לפיכך, התמונה המלאה הושלמה לקראת פתיחת הפליאוף ביום שישי (סדרות רבע הגמר בשיטה של הטוב עד 3 משחקים) - בשתי הסדרות הנוספות שנקבעו עוד קודם לכן ייפגשו מכבי ראשון לציון ומ.כ חולון, והפועל אשדוד ובני הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully