וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן שום: "90 אחוז מהמאמנים בארץ מכינים את האימון באוטו"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 20:44

עוזר מאמן הפועל כפר סבא ובנו של הבעלים יצחק שום טען ב-103FM ש"הניהול שלנו מצוין", והאשים את המאמנים בישראל: "מעט מהם יודעים מה לעשות". וגם: אלישע לוי וקורצקי על עתידם

נציג בעלי הפועל כפר סבא עידן שום. ברני ארדוב
ימים לא קלים. שום/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא בדרכה הבטוחה לליגה הלאומית, אחרי שאתמול הפסידה גם להפועל חדרה, והערב (שני) עידן שום, נציג הבעלים ועוזר המאמן, התראיין ברדיו 103FM, והתייחס לעתיד הקבוצה וקבלת ההחלטות של ההנהלה בראשות אביו יצחק.

"אני אני מקבל את האפשרות שנרד ליגה? מקבל את זה חרא. מה יכול להיות יותר גרוע מזה? זה לא נעים, אבל החיים יותר חזקים מהכל. צריך לקום בבוקר ולעשות הכל. יש עוד איזה סיכוי קטן לשרוד אבל נעשה הכל גם כדי להחזיר את הקבוצה לליגה הראשונה", אמר שום.

לדבריו, "אני חושב שהניהול שלנו מצוין. הבעיה היא מבחינה מקצועית. בחירת המאמנים והשחקנים שלנו לא הייתה טובה. זה לא קשור לניהול, המועדון הוא בריא. אני לא רוצה להיכנס למאמנים אישית, אלא בגדול, יש בכדורגל בעיה בדיוק כמו בכדורסל - אין מספיק מאמנים טובים בארץ, אין מספיק מקצועיות מאחוריהם. כל מאמן אצלנו חושב שהוא יודע ומבין הכל. הבאנו באותו זמן את אלישע לוי, שהיה המאמן הכי טוב בארץ והפסדנו 11 משחקים.

"העובדה שהיא שהפועל כפר סבא רק הלכה קדימה עד עכשיו ואותם מאמנים שהיו פה הלכנו אחורה, אז כנראה שאבא שלי מבין דבר או שניים בכדורגל. אבא שלי 50 שנים בענף. מאמנים כמו גיורא שפיגל אין היום ולא יהיו גם עוד 200 שנים.

"במה שיש צריך לבחור ולפעמים צריך להתפשר. מעט מאוד מאמנים יודעים מה לעשות. מעט מאוד מאמנים יכולים להראות לי מה הדרך שלהם ומה התכנית קדימה. 90 אחוז מהם קובעים את האימון באוטו וזה המצב של הכדורגל הישראלי.

"מאמן זר? לא כל מאמן זר הוא טוב, כמו שלא כל מאמן ישראלי. מינינו את אלישע לוי, שהוא מעוטר ומוערך וזה לא הצליח. האשמה היא עליי ועל אבא שלי קודם כל ואני לא מאשים אנשים אחרים. אני רק אומר שכפ"ס השקיעה השנה הכי הרבה כסף מכל הקבוצות ב-10-15 השנים האחרונות על שחקנים וחוזים. אנחנו משלמים בכל חודש קרוב למאה אלף שקל למאמנים שפיטרנו".

האזינו לריאיון עם עידן שום

מנגד, אחרי שהפועל חדרה חגגה אתמול ניצחון על הפועל כפר סבא וכנראה תישאר בליגה, המאמן מנחם קורצקי צפוי להישאר: "מאמין שנסגור חוזה לשנה הבאה, קודם נסיים את העונה כמו שצריך"

האזינו לריאיון עם מנחם קורצקי

אלישע לוי נכנס לתפקיד החדש כמאמן הפועל חיפה והביע את דעתו על החילופים הרבים של מאמנים העונה: "פעם פוטרו מאמנים כל הזמן, אבל לא בכמויות כאלה". על קבוצתו החדשה: "סגל הפועל חיפה מנוסה אבל נקלע לסיטואציה בעייתית".

האזינו לריאיון עם אלישע לוי

האזינו לריאיון עם ברק פלג

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל סיפר ברק פלג, שחקן נבחרת ישראל לשעבר, על חברו רס"ן נדב מילוא ז"ל: "כדורסל תמיד חיבר בינינו, האהבה האמיתית שלנו". מילוא נפל בדרום לבנון בשנת 97', ופלג סיפר: "היינו חברי ילדות והיה לנו חיבור מיידי דרך הספורט. כששמעתי את ההודעה שהוא נהרג התפרקתי לגמרי, אני זוכר שהתהלכתי כמו בתוך בועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully