וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת "צ'רלטון" רכשה את זכויות השידור של ליגת העל לחמש שנים

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 14:29

אחרי מו"מ ממושך, הודיעה המנהלת על המשך ההתקשרות עם ספורט 1 לשנים הקרובות תמורת 117 מיליון שקל לעונה. ארז כלפון: "היום הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מנהלת הליגה הודיעה היום (שני) כי הגיעה להבנות מול חברת "צ'רלטון בע"מ" על המשך ההתקשרות איתה בנוגע לזכויות השידור של ליגת העל. ההסכם נחתם לחמש שנים במחיר ממוצע של 117 מיליון שקל לשנה בממוצע. בחוזה יש גם אופציה לחמש שנים נוספות תמורת 120 מיליון שקלים לשנה. ההסכם, כך לפי המנהלת, כולל את המשך שיפור התכנים והנתונים המונגשים לאוהדים והמשך שיפור החוויה.

יושב ראש המנהלת ארז כלפון מסר בתגובה: "היום הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל. פעם נוספת הוכח שהכדורגל הישראלי הוא התוכן הטלוויזיוני המשמעותי והחשוב ביותר בישראל וזאת באמצעות הסכם שיבטיח לכדורגל הישראלים קרוב ל-1.2 מיליארד ש"ח לעשור הקרוב. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לחברת צ'רלטון על הבעת האמון הגדולה ולדירקטוריון המנהלת שנתן לי את הגיבוי ואת הסמכויות לנהל את הליך המכירה שהיה מאתגר ולא פשוט. כמו כן תודה מיוחדת לצוות המנהלת שעבד לילות כימים כדי להביא להצלחת ההליך, בראשות המנכ"ל ניקולס לב והמשנה למנכ"ל ניר ינקלביץ'".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
ליגת העל נשארת בחבילת הערוצים של ספורט 1/אריאל שלום

כלפון הוסיף: "אנו ערים למורכבויות ולאתגרים הניצבים בפני ענפי הספורט בעולם - משברים כלכליים, פיחות במחירי זכויות שידור בליגות המובילות בעולם, טרנספורמציה דיגיטלית שמשבשת את המודלים העסקיים המוכרים, וקהלים צעירים עם הרגלי צריכה שונים. הסכם היסטורי זה יאפשר לכדורגל הישראלי לצלוח בבטחה ובשקט תמורות משמעותיות אלו תוך ביצוע השינויים וההתאמות הנדרשים בכדי להוביל את הכדורגל הישראלי בתקופה של משק המתמודד עם ההשלכות המידיות וארוכות הטווח של נגיף הקורונה".

גילוי נאות: וואלה! וקבוצת צ'רלטון נמצאות בבעלות משותפת

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully