וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה ללא מרוצי אופניים: פסטיבל Gran Fondo Arava 2021 יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 13:52

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2021 יוצא לדרך בערבה התיכונה, בתאריכים 23-24/4/21 (שישי-שבת) בהשתתפות כ- 1000 רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבי רכיבה, אשר ישתתפו בשני מקצים עיקריים - גראן פונדו באורך 130 ק"מ ומיני פונדו באורך 56 ק"מ

גראן פונדו ערבה 2021. תומר פדר,
גראן פונדו ערבה/תומר פדר

פסטיבל האופניים לרוכבי הכביש, גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2021, הנו יוזמה של חברת גראן פונדו ישראל, בניהולם של הראל נחמני וחנן פרץ, אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, בחסות המועצה האזורית ערבה תיכונה ובשת"פ עם איגוד האופניים הישראלי, משרד התיירות, משרד התרבות והספורט, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, מרכז הפועל, והרלב"ד שיוצאים יחד עם מארגני המרוץ לקמפיין למען שמירה על בטיחות רוכבי האופנים בכבישים.

השנה יתקיימו שני מקצים עיקריים: "גראן פונדו" מקצה תחרותי באורך 130 ק"מ בהשתתפות עשרות קבוצות מקצועיות, על מסלול מעגלי, שיתחיל ויסתיים בספיר בערבה התיכונה. המסלול יכלול את הטיפוס המסורתי של מעלה עקרבים, ויכלול מדידת זמנים על המעלה שבסופה יוכתרו "מלך ומלכת העקרבים", ויעבור במכתש הגדול, נחל צין ודרך השלום, מסלול יפהפה לאורך הגבול הירדני שנסלל לאחר חתימת ההסכם השלום בין ישראל לירדן.

המסלול הארוך פתוח לאופני כביש, גראבל, וטנדם כאחד, חוויה מדברית עם נופים עוצרי נשימה. מסלול הגראן פונדו יכלול גם מקטע גראבל סלול ומתוחזק באורך של כ- 8 ק"מ, כמחווה למרוץ הסטראדה ביאנקי (הדרך הלבנה) באיטליה ואירועי אופני כביש נוספים בעולם, המשלבים מקטעים אתגריים בתוך מסלולי הרכיבה שלהם. כמו כן ייערך מקצה מיני פונדו עממי באורך של 56 ק"מ מישוריים, המתאימים גם למשפחות ולבני נוער מעל גיל 14.

מור זילברשטיין, מנכ"ל מועצה אזורית הערבה התיכונה, אומר: "לאחר שנה של סגרים, אנו מברכים על חזרה של שגרת אירועים, במיוחד אירועי ספורט מרכזיים כמו פסטיבל האופניים 'גראן פונדו ערבה' שאנו שמחים לארח במרחבי הערבה התיכונה. אני מזמין את הציבור הרחב לרכב במסלולים המאתגרים בטבע, בנופי בראשית המדהימים, ליהנות מהאירוח, האטרקציות וממזג האוויר הנוח בערבה".

הראל נחמני, מיזמי האירוע: "אירוע האופניים גראן פונדו ערבה נערך זו השנה העשירית ברציפות באחד מהאזורים היפים והמיוחדים בעולם. האירוע פתוח לרוכבי ורוכבות אופניים בכל הגילאים, גברים ונשים, מקצוענים וחובבים, צעירים ומבוגרים, מהארץ ומהעולם ומסמל את כל מה שיפה בספורט רכיבת האופניים".

יורם ארנשטיין, מנכ"ל מרכז הפועל, מסר: "רוכבי ומשתתפי מרוץ גראן פונדו, מרכז הפועל גאה להיות שותף לאחד מאירועי הספורט המרתקים במדינת ישראל. אנו מאחלים לכם הצלחה רבה במרוץ והנאה מלאה מנגב הפורח".

פרטים נוספים והרשמה באתר הבית של המרוץ

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully