וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראקוב ולכיה גדנסק הפולניות עוקבות אחרי עידן נחמיאס

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 13:11

הבלם בן ה-24 צפוי לעזוב את עירוני קרית שמונה אחרי שחוזהו יסתיים בתום העונה. שתי קבוצות הצמרת הפולניות שוקלות לצרפו

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט 1

על פי דיווח של עיתונאים בפולין, ראקוב ולכיה גדנסק עוקבות אחרי בלם עירוני קרית שמונה, עידן נחמיאס, שיסיים את חוזהו בקבוצה מהצפון בתום העונה. נחמיאס יסתייע בהפיכתו לשחקן חופשי כדי לצאת לאירופה אחרי שבשנים האחרונות שימש שחקן מפתח בקרית שמונה.

ראקוב היא אחת מהפתעות העונה בליגה הפולנית ומדורגת כרגע במקום השלישי במוביל להשתתפות במוקדמות הקונפרנס ליג בעונה הבאה. לכיה גדנסק מדורגת מקום אחד אחריה ובשורותיה משחק קני סייף, שהתחיל את הקריירה בישראל ובעצמו לבש את מדי עירוני קרית שמונה בעונת 2012-13.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי, מערכת וואלה!
יעבור לאירופה ללא תמורה. נחמיאס/מערכת וואלה!, מאור אלקסלסי

נחמיאס בן ה-24 התראיין אתמול לתכנית הספורט ב-103fm ואמר:"אני במועדון כבר 5 שנים וזה הזמן בשבילי להתקדם, אני מרגיש בשל לעשות את זה. אני מכוון לשנה ראשונה של קפיצת התחשלות, כדי להכיר יותר את הליגה בחו"ל ולראות מה קורה. הייתי רוצה להגיע ישר לליגה הבלגית או הפולנית, או לליגות ברמות האלה ולא לליגה קטנה. אני מאמין שזה מה שיהיה, אבל עדיין אין הצעות על השולחן".

נחמיאס משמש כקפטן של עירוני קרית שמונה ונחשב לבורג מרכזי כבר כמה שנים. הוא שותף העונה ב-28 מתוך 29 משחקי הליגה של הקבוצה (פספס משחק אחד בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים) וב-26 מהם שיחק 90 דקות. באוקטובר האחרון ערך הופעת בכורה בנבחרת הבוגרת של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully