וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מאמצים גדולים להשארת ג'סטין טילמן לעונה נוספת

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 12:58

האדומים רוצים לשמור את שחקן הפנים האמריקאי לעונה הבאה ופתחו עמו בשיחות ראשוניות. בשלושת המשחקים האחרונים רשם 29.3 נקודות ו-12.3 ריבאונדים בממוצע. טימור, אדם וטוקוטו מחזיקים בחוזה לעונה נוספת במקביל לבוררות של המועדון עם ים מדר

ג'סטין טילמן שחקן הפועל תל אביב עם יונתן מור. דני מרון
ג'סטין טילמן/דני מרון

שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים שיפרו את מעמדה של הפועל תל אביב בקרבות ההישרדות בליגת העל, כשאמש (ראשו) האדומים הביסו את עירוני נהריה 77:112. הפועל שיחקה הכי מעט משחקים מבין קבוצות התחתית, כשעד לסיום העונה מחכים לשחקנים של דני פרנקו ארבעה משחקים, מתוכם שלושה משחקי בית. הראשון שביניהם, נגד גלבוע/גליל ביום חמישי הקרוב (21:00), מוצאי יום העצמאות.

מי שזוכה לשבחים על יכולתו בתקופה האחרונה הוא שחקן הפנים האמריקאי ג'סטין טילמן, שלאחר הגעתו למועדון סבל מפציעה שהגבילה אותו לתקופה מסוימת אך לאחרונה פורח. בשלושת המשחקים האחרונים רושם טילמן 29.3 נקודות ו-12.3 ריבאונדים בממוצע למשחק עם מדד ממוצע מפלצתי של 38.6.

לוואלה! ספורט נודע כי החלו המאמצים מצידם של האדומים להארכת חוזהו של טילמן בעונה נוספת, כששיחות ראשוניות כבר נעשו, ובהפועל סימנו את טילמן כמטרה העיקרית בשלב הזה. מלבד טילמן מחזיקים בחוזה לעונה הבאה בר טימור, רז אדם וג'יי פי טוקוטו שהאריך במהלך העונה את חוזהו. גם לים מדר חוזה לעונה נוספת בהפועל תל אביב, כשכזכור בקבוצה נמצאים בהליך של בוררות עם השחקן לגבי החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully