וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זניט סנט פטרסבורג או ולנסיה: העולה האחרונה לפלייאוף היורוליג תיקבע הערב

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 10:40

משחק ההשלמה בין הרוסים לבין פנאתינייקוס יכריע את זהות הקבוצה שתסיים במקום השמיני ותפגוש את ברצלונה ברבע הגמר. הסדרות האחרות: צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה, אנאדולו אפס - ריאל מדריד, מילאנו - באיירן מינכן

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 85:87/ספורט1

מפת העולות לפלייאוף של היורוליג תיסגר הערב (שני, 20:00) בסיומו של משחק ההשלמה בין זניט סנט פטרסבורג לפנאתינייקוס. אם קבוצתו של צ'אבי פסקואל תנצח, היא תסיים במקום השמיני ותפגוש בסדרת רבע הגמר את ברצלונה; אם עודד קטש ושחקניו יפתיעו, ולנסיה תעלה למצ'אפ מול בארסה על חשבון הרוסים.

שלוש מארבע סדרות, בשיטת הטוב מחמישה, כבר נקבעו: צסק"א מוסקבה תשחק נגד פנרבחצ'ה, אנאדולו אפס נגד ריאל מדריד, ואולימפיה מילאנו נגד באיירן מינכן. הן ייפתחו ביום שלישי הבא, 20 באפריל.

צ'אבי פסקוואל מאמן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
יפגוש את ברצלונה? צ'אבי פסקוואל/GettyImages, BSR Agency

אחרי התפרצויות הקורונה, דחיות המשחקים ושינויי לוחות הזמנים, היורוליג הגיעה לנקודת הסיום של העונה הרגילה בסוף השבוע האחרון כשרק שניים מ-306 המשחקים עדיין לא התקיימו. המפגש בין זניט לפאו היה מיועד בכלל להתקיים במחזור השישי, אך נדחה פעמיים - לראשונה בגלל מקרי הידבקות בקבוצה הרוסית, ואחר כך בגלל סיטואציה דומה בקבוצה היוונית.

מכיוון שבמועדו המקורי של המשחק, מריו הזוניה ושלווין מאק לא היו רשומים עדיין בפנאתינייקוס, הם לא יוכלו לשחק ולא יעמדו לרשותו של המאמן הישראלי. מן העבר השני, טאריק בלאק שהצטיין ביום שישי נגד מכבי תל אביב לא יהיה בסגל של זניט. ביום רביעי תינעל העונה הסדירה באופן רשמי במשחק חסר חשיבות בין צסק"א מוסקבה לפנאתינייקוס. הזוניה לא יוכל להשתתף גם בו, ולמעשה הוא סיים את העונה האירופית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully