וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד בטוחים ש"זהבי בירידה", שמידט מודאג: "ההחמצות - סיפור העונה שלנו"

החלוץ הישראלי לא מצא את הרשת משחק רביעי ברציפות, בתקשורת המקומית ציינו: "חסרה לו חדות". המאמן במסר לשחקני ההתקפה: "חייבים להשתפר"

תקציר: ונלו - פ.ס.וו איינדהובן 2:0/ספורט 1

ערן זהבי שוב בתקופה פחות טובה. החלוץ הישראלי פתח אמש (ראשון) בהרכב פ.ס.וו איינדהובן במשחק מול ונלו מתחתית הליגה ההולנדית (ניצחון 0:2), אבל לא הצליח לקטוע גם הפעם את הבצורת - שעומדת כעת על ארבעה משחקי ליגה רצופים.

פ.ס.וו אמנם ניצחה ועלתה שוב למקום השני על חשבון אלקמאר, אבל זהבי שהיה פעיל יחסית בחלק ההתקפי, לא היה חד מספיק מול השער. בדקה השישית הוא סובב כדור שפספס את הקורה ולפני שהוחלף בדקה ה-89, הספיק להיות מעורב בשער השני של הקבוצה שהיה חתום על מלך השערים דונייל מאלן.

באחד האתרים בהולנד נתנו לזהבי ציון 5.5, אחד הנמוכים בקבוצה, וציינו ש"נראה שהוא במגמת ירידה. במשחקים האחרונים חסרה לו חדות מול השער".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
נתקע על תשעה שערי ליגה. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

בסיום, הביע המאמן רוג'ר שמידט אכזבה מהתפקוד של שחקני ההתקפה. "ההחמצות הן סיפור העונה שלנו. אנחנו לא מצליחים להכריע את המשחקים בשלב מוקדם, ומסבכים את עצמנו. גם היום יכולנו להבטיח את הניצחון במחצית הראשונה, אבל היעילות שלנו מול השער לא טובה בתקופה האחרונה. זה קרה לנו גם במשחקים מול הקבוצות הבכירות בליגה, וחייבים לשפר את זה".

לדבריו של שמידט, "אין לנו בעיה ביצירת מצבים. להפך, אנחנו מגיעים להמון כאלה, אבל לא מנצלים אותם. לא ברור למה אנחנו מחמיצים כל כך הרבה אחרי שאנחנו מגיעים להזדמנויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully