וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנעליו של דונצ'יץ': ריאל מדריד מהללת את ילד הפלא שהכריע את הקלאסיקו

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 7:44

טריסטן ווקצ'ביץ' הפך לשחקן הצעיר ביותר שקולע 11 נקודות או יותר בתולדות הקלאסיקו, לאסו: "זו הגדולה של המועדון הזה". שאראס עצבני

תקציר: ריאל מדריד - ברצלונה 85:87/ספורט1

ממש כמו בכדורגל, כך גם בכדורסל הקלאסיקו הגדול היה שייך לריאל מדריד, שניצחה אמש (ראשון) 85:87 את ברצלונה בתום דרמה גדולה ושמרה על מקומה בפסגת הליגה הספרדית.

על אף סוללת הכוכבים של פאבלו לאסו, אחד מגיבורי הערב היה דווקא נער שחגג את יום הולדתו ה-18 לפני חודש בלבד: טריסטן ווקצ'ביץ'. לאסו, שיודע דבר או שניים על קידום שחקנים צעירים, גם במשחקים גדולים, העניק לפורוורד המוכשר (2.09 מ') 21 דקות לאחר עזיבתו של גבריאל דק וקיבל ממנו 11 נקודות (שווה ערך לשיא קריירה בבוגרים), כולל שלשה מכרעת בתוך הדקה האחרונה, 4 ריבאונדים, חטיפה וחסימה.

ווקצ'ביץ', בנו של שחקן העבר דושאן ווקצ'ביץ' ששיחק בין היתר בריאל מדריד, סיינה ואולימפיאקוס, אף סיים עם מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בבלאנקוס - +15. על הדרך, ניפץ את שיאו של לוקה דונצ'יץ' כשחקן הצעיר ביותר שקולע 11 נקודות או יותר בקלאסיקו. מי שהתברג במקום השלישי ברשימה הזו הוא עוסמאן גארובה, שהוסיף 11 נקודות משלו.

"אני לא מופתע מהם", אמר לאסו על צמד הנערים שלו, "כי אני רואה אותם, אני מבלה איתם המון שעות. זו הגדולה של המועדון הזה - יש לנו שחקנים שמשתפרים מדי יום ומוכנים לשחק בקבוצה הבוגרת. אנחנו סומכים על השחקנים הללו, יש לנו חבר'ה שיכולים לשחק ברמה הגבוהה ביותר למשך שנים רבות".

על הניצחון עצמו אמר המאמן: "חגגנו קצת מוקדם מדי ואפשרנו לברצלונה לחזור, עשינו הרבה טעויות ונענשנו, אבל בסך הכל שיחקנו טוב. המשחק הזה נותן לי שלווה. בסופו של דבר, ניצחנו בזכות השלשה של טריסטן".

עוד בוואלה!

גם בכדורסל הקלאסיקו של ריאל מדריד: 85:87 דרמטי לבלאנקוס על ברצלונה

לכתבה המלאה

והנה עוד קצת מביצועיו

בצד השני, שרונאס יאסיקביצ'יוס היה עצבני על השחקנים שלו. "ריאל מדריד הגיעה כדי למות על הפרקט, ואנחנו כדי לשחק. אלה שני דברים שונים", אמר. "גם אני לא עשיתי את עבודתי היטב, אבל זה קשה כשאתה צריך לדרבן את השחקנים שלך בקלאסיקו. אנחנו מאוכזבים מאוד. אנחנו בוחרים את המשחקים בהם אנחנו רוצים לשחק, וזה חמור מאוד. אם אנחנו רוצים לעמוד במטרות שלנו, צריך לשנות את הגישה. כשאנחנו מגיעים ומוכנים למות על הפרקט, קשה מאוד לנצח אותנו. כרגע זה לא המצב".

קפטן ברצלונה פייר אוריולה השמיע דברים דומים: "אנחנו לא יכולים להופיע למשחקים כאלה עם כל כך מעט אנרגיה. שיחקנו משחק רע, עשינו הרבה טעויות, לא היינו בקצב. זה היה נראה כמו סתם עוד משחק עבורנו, בעוד זה קלאסיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully