וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון: "האמנתי שאפשר לעשות את השינוי כשמוניתי לתפקיד"

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 1:15

מאמן מכבי תל אביב התייחס לשינוי שעשה אחרי דוניס ופרגן לגררו: "זה רגע נהדר לשחקן שהגיע מהנוער". גיא לוזון: "לנצח במשחק כזה נגדנו זה לא פשוט, להצדיע להם"

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את מכבי פתח תקוה ופתחה פער זמני של ארבע נקודות בפסגת הטבלה, 24 שעות לפני שמכבי חיפה מתארחת למשחק חוץ קשה באשדוד. האלופה עלתה ליתרון מרגלי אלכסנדר פשיץ' (32), ליאל עבדה השווה (66) ואדוארדו גררו היה חתום על הניצחון כשסובב כדור נפלא לחיבורים (84) והכפיל, שש דקות בתוך תוספת הזמן. הצהובים, שסופרים 21 משחקים רצופים ללא הפסד, יחלו בהכנות לקראת המפגש הכפול עם אשדוד בשבוע הבא: בראשון יארחו אותם במסגרת הליגה, וברביעי יתארחו אצלם במסגרת הגביע.

פטריק ואן לוון מכבי תל אביב. אריאל שלום
זה מתקרב. ואן לוון/אריאל שלום

פטריק ואן לוון אמר לאחר המשחק: "אם מסיימים משחק בצורה כזו זה נהדר. השער השני היה רגע נהדר לשחקן צעיר שהגיע מהנוער. זה היה פנטסטי. זה שער שהכריע את המשחק הזה, היינו צריכים להכריע אותו במחצית הראשונה. היו לנו הרבה מצבים והיינו צריכים להכריע את המשחק מוקדם יותר, אבל השער השני שלנו היה חשוב מאוד. שיחקנו חזק בשביל להשיג אותו. התכנית שלנו עבדה טוב והוצאה לפועל בצורה מושלמת על ידי אדוארדו גררו. צריך לעבוד קשה עם כל האיכות שיש לנו כדי להצליח. הייתי שמח אם היינו כובשים, אבל השחקנים עבדו קשה מאוד בשביל הניצחון הזה. האמנתי שהשחקנים ואני יכולים לעשות את השינוי כשמוניתי לתפקיד".

אדוארדו גררו, שהצטיין עם צמד, אמר: "אני מודה לאלוהים, המשחק הזה היה עוד גמר בשבילנו. רק ביחד אנחנו יכולים לנצח וזה הכי חשוב. זה רק ניצחון אחד ובכל אימון ובכל יום אנחנו עושים את המקסימום כדי להגיע אל המטרה שלנו. אני נותן את הכול ומאמין שבסוף יהיה בסדר".

דניאל טננבאום: "היה שער יפה מאוד. איך שהכדור השתחרר לו מהרגל ידעתי שזה שער. אני שמח בשבילו כי אני רואה שהוא עובד קשה. אני שמח שהוא איתנו בקבוצה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי פתח תקוה 1:3

לכתבה המלאה
אדוארדו גררו שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
שערים של אליפות? גררו חוגג/אריאל שלום

גיא לוזון נתן כבוד ליריבה כשאמר: "היינו במשחק עד הדקה האחרונה. הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את ה-2:2 וזה היה קרוב מאוד. אנחנו קבוצה אמיצה שבאה לשחק ורוצה להשפיע בכל משחק בו היא משתתפת. זה קורה תמיד. לא ראיתם קבוצה של פחדנים שמעיפים את הכדור למעלה. ניסינו לשחק כדורגל. היריבה הייתה מצוינת, הייתה טובה ומחמאות גדולות לה. לנצח במשחק כזה נגדנו זה לא פשוט. להצדיע להם ושאפו גדול".

"אני אף פעם לא מרוצה מהפסד או מתוצאת תיקו. אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מרוצה מאוד מהגישה שהשחקנים הראו. מכבי חיפה לדעתי קבוצה יותר מוכשרת ממכבי תל אביב, בטח בחלק הקדמי. מכבי תל אביב יותר אגרסיבית ורעה במובן החיובי של המילה. הן שתי קבוצות מעולות שנמצאות במאבק האליפות בזכות ולא בחסד, אבל אנחנו לא הרכנו ראש נגד אף אחת מהן. אני מחזיק אצבעות רק למכבי פתח תקוה, שאר הקבוצות לא מעניינות אותי, אני מאחל לטובה יותר לנצח מחר. אני בטוח שניקח בפלייאוף עוד נקודות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully