וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא קרובה ללאומית, סולומון מירר בבכי, גזל: "מאמין שאפשר להישאר"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 21:37

מגן הירוקים התקשה לעכל את ההפסד לחדרה, המאמן הוסיף: "גם אם נרד, צריך לרדת כמו גברים". קורצקי: "זה עדיין לא נגמר"

תקציר: הפועל כפר סבא - הפועל חדרה 2:1/ספורט 1

ערב קשה מאוד להפועל כפר סבא. הירוקים הפסידו הערב (ראשון) 2:1 להפועל חדרה ונותרו עם 23 נקודות בלבד במקום האחרון, פער של שבע נקודות מתחת לקו האדום.

מי שכאב מאוד את ההפסד היה אביב סולומון. מגן הפועל כפר סבא מירר בבכי במשך דקות ארוכות אחרי שריקת הסיום ונראה כמי שמשלים למעשה עם ירידת ליגה.

רביד גזל מאמן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
יש עדיין סיכוי להישאר? גזל/שלומי גבאי

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי ניצל את הבמה כדי לקרוא קריאה חשובה: "אני קורא מפה לכל מי שיכול לעזור לאורית ממן, זה הרבה יותר חשוב ממשחק כדורגל כזה או אחר".

על המשחק עצמו אמר קורצקי: "זה עדיין לא נגמר, מבחינת נקודות אנחנו צריכים עוד שתיים או שלוש נקודות ונעשה את זה. במחצית הראשונה לא היינו טובים. עשינו חילוף והתייצבנו. אני שמח שידענו לגנוב שער מחצי מצב ואז נתנו עוד אחד. כפר סבא נתנה פייט אדיר, אני מוריד בפניה את הכובע. אני מאושר בשביל המועדון שלנו, זה מגיע לכל מי שאוהב את הפועל חדרה. עשינו צעד חשוב היום ואי אפשר להתעלם מזה. אבל אנחנו צריכים עוד כמה נקודות. אני סומך על הבחורים האלה".

קורצקי המשיך את האופי של המועדון באמצעות סיפור: "יש לנו שחקן מנשה זלקה. אחרי המשחק מול אשדוד הוא אמר לי שהוא חייב לצאת למילואים. כיבדתי אותו למרות שלא רציתי לתת לו ללכת. שאלתי אותו איך היא במילואים, הוא אמר שהיה קשה. שאלתי אותו אם הוא יכול לשחק והוא אמר שהוא לא יכול לשחק, הוא חייב להיות במגרש. זה כל הסיפור של הפועל חדרה".

רובי לבקוביץ': "עלינו קצת יהירים אולי או שחצנים, גם אני נדבקתי בזה, הייתה מחצית לא טובה שלי. לקחתי אחריות ואמרתי שאעשה תיקון במחצית השנייה. אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה לנצח בסופו של דבר. שמעתי שעודדו אותי וחגגו איתי את השער השני. הצלחתי להדוף ובמקום 1:1 נהיה 0:2, זה היה רגע משנה מומנטום שגמר את המשחק ואני שמח על זה. דיברו איתי כל כך הרבה על הנבחרת, אבל אני שיניתי גישה ואני מפרגן לאלה ששם. אני אעשה את המקסימום כדי להיות שם. אני מרגיש ראוי וחושב שאני צריך להיות שם, אבל אני מתעסק רק בהפועל חדרה. המועדון הזה נכנס לי ללב, אבל בגיל 32 שהוא הכי טוב לשוער אני אעשה את המקסימום כדי להשתדרג מבחינה אישית. אם לא, אני אשאר פה ואקח את זה כפרויקט להשאיר את הפועל חדרה בליגה".

מאמן כפר סבא רביד גזל: "יש סיכוי קטן, אבל זה רק נהיה יותר קשה. גם אם נרד ליגה, צריך לרדת כמו קבוצה וכמו גברים. בסך הכול ראינו קבוצה טובה היום, אבל נאיבית. התקשינו לכבוש במחצית הראשונה. אין מה לעשות. גם אם יגידו שאני הורדתי את כפר סבא זה בסדר, אני מספיק חזק. יהיה קשה, אבל אין מה לעשות זה הכדורגל. אני מאמין שאנחנו יכולים להישאר. כולם מבינים את המצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully