וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו זרק את החולצה בסיום, פירלו: "לא נקנוס אותו"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 20:14

כוכב יובנטוס היה מתוסכל בסיום ה-1:3 על גנואה, מאמנו הגן עליו והתפנה לסכם את עונת הבכורה בתפקיד: "הייתי נותן לעצמי ציון 6 מ-10"

כריסטיאנו רונאלדו זורק את חולצת יובנטוס. Jonathan Moscrop, GettyImages
חודש לא פשוט. רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

כריסטיאנו רונאלדו חווה היום (ראשון) משחק מתסכל מבחינה אישית, כשלא הצליח למצוא את הרשת ב-1:3 של יובנטוס על גנואה. הכוכב הפורטוגלי ניסה שוב ושוב, סיפק החמצה גדולה ונראה עצבני על כר הדשא. לאחר השריקה לסיום ממש רתח מזעם, כך לפי דיווחים באיטליה, וזרק את חולצתו סמוך לשער היריבה.

בארץ המגף מיהרו להזכיר את תקרית סרט הקפטן עם נבחרת פורטוגל, לאחר שהביע תסכול שלא הצליח לכבוש מול סרביה. עם זאת, העיתונאי האיטלקי רומאו אגרסטי התעקש: "כריסטיאנו לא זרק את החולצה על הדשא, מביא הכדורים ביקש ממנו את החולצה ולכן הוא זרק אותה לעברו".

"זה נורמלי שהוא רוצה להבקיע, בעיקר כשהמשחק נהיה מסובך עבורנו", הגן אנדראה פירלו על הכוכב שלו. "הוא אלוף והוא תמיד רוצה להותיר חותם, תמיד רוצה לכבוש, אלה דברים נורמליים שקורים מפעם לפעם. קנס? אני לא חושב. הוא כעס וזה קורה לשחקנים נוספים, המשחק היה גמור וזה נורמלי שהוא עצבני. אני לא חושב שהמועדון או אני נקנוס אותו".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "היה נראה כאילו הולך לנו קול, ואז הסתבכנו בגלל חוסר ריכוז. זה קרה לנו גם במשחקים אחרים וזה עולה לנו ביוקר". כשנשאל על העבודה שהוא עושה עד כה בתפקיד אמר: "כל המאמנים צריכים להרגיש שעליהם להוכיח את עצמם יום אחר יום, בטח אני שזה התפקיד הראשון שלי. הייתי נותן לעצמי ציון של 6 מ-10 על העונה הזו עד כה, אני יודע שעלי לעשות יותר ולא עמדתי בחלק מהמטרות. המאמן הוא הראשון שלוקח אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully