וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה שוב ניצחה, הפער מהפועל עכו צומק לנקודה

שער עצמי של בושנאק (58) סידר למלאבסים 0:1 בעילוט על אחי נצרת, בעוד עכו שנמצאת במקום המוליך למבחנים הפסידה 4:2 לרעננה בבכורה של מסאי דגו

שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים. מאור אלקסלסי
שני ניצחונות רצופים, לראשונה העונה. שחקני הפועל פתח תקוה חוגגים/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה עשתה הערב (שני) עוד צעד במסע ההיחלצות שלה מהקו האדום בליגה הלאומית, כשניצחה 0:1 בחוץ את מכבי אחי נצרת במחזור הפתיחה של הפלייאוף התחתון וצימקה את הפער מהפועל עכו שבמקום ה-14 לנקודה בלבד, אחרי שזו הפסידה 4:2 להפועל רעננה. בפלייאוף העליון, בית"ר תל אביב בת ים והפועל רמת גן נפרדו ב-1:1.

טארק בושנאק שחקן מכבי אחי נצרת מעל טרנס טיסדל שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ניסה להרחיק וכבש לשערו. טארק בושנאק/מאור אלקסלסי

מכבי אחי נצרת - הפועל פתח תקוה 1:0

המלאבסים הצליחו לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות, החליפו שוב מקומות עם הפועל כפר שלם ולפתע הם רק נקודה מהמקום ה-14 המוליך למבחנים וחמש מחוף מבטחים. מכבי אחי נצרת, שפספסה את הכרטיס לפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה, ניצלה במחצית הראשונה הודות לגד עמוס, אבל בדקה ה-58 הוא נכנע לשער עצמי של טארק בושנאק, אחרי מהלך יפה בצד ימין של המחליף בן בן יאיר. עומר כץ שמר על התוצאה עם הצלה אדירה בתוספת הזמן וזה ניצחון ראשון של הפועל פתח תקוה בעילוט מאז מאי 2014.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בן בן יאיר שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
נכנס וסיפק את המהלך המכריע. בן בן יאיר/מאור אלקסלסי
ליאור ברקוביץ' שחקן הפועל פתח תקוה עם השוער עומר כץ. מאור אלקסלסי
הציל בתוספת הזמן. השוער עומר כץ עם ליאור ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

הפועל רעננה - הפועל עכו 2:4

גם ההתפטרות של אלי כהן ומינויו של מסאי דגו במקומו לא סייעו להפועל עכו, שסופרת 12 משחקי ליגה ללא ניצחון וכעת מקדימה רק בנקודה את הפועל פתח תקוה. דין טוויזר ניצל הדיפה רעה בדקה הרביעית של אופק אנטמן בדרבי המשפחתי מול האח ניב שניצב בשער בצד השני, ואחרי שלוש דקות ירין שרעבי בעט בנגיעה רכה לחיבורים. מוחמד בדארנה סיפק מהלך יפה וקבע 0:3 כבר בדקה ה-33, כשמנגד רז טוויזר הבקיע בבעיטה מ-25 מטרים בדקה ה-73 וזאהי אחמד נתן תקווה אחרי הכנה יפה של אוהד אלביליה משמאל בדקה ה-77, אבל הקאמבק לא הושלם ודין טוויזר השלים צמד בכדור חופשי מסובב לחיבורים בתוספת הזמן. רעננה התרחקה עד כדי שבע נקודות מעכו.

פז בן ארי שחקן הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הפועל פתח תקוה שלו קיבלה בשורות טובות גם מהמשחק ברמת גן. פז בן ארי/מאור אלקסלסי

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל רמת גן 1:1

האורדונים, שתפסו את המקום השמיני בתוספת הזמן של המחזור האחרון, השיגו נקודה בדקות הסיום מול המדורגת רביעית. בית"ר תל אביב בת ים עלתה ליתרון מפנדל של יניב מזרחי בדקה ה-76. מלך שערי הליגה ציין בכך את ה-18 שלו העונה, אבל זה לא הספיק לניצחון כי הפועל רמת גן איזנה שלוש דקות לסיום עם שער של המחליף מאמון קשוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully