וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו והיברניאן לא הצליחו לעצור את ריינג'רס

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 22:00

שוער הנבחרת נכנע פעמיים בהפסד החוץ 2:1 לאלופת סקוטלנד הבלתי מנוצחת. 90 דקות לג'ואל אבו חנא בניצחונה של זוריה לוגנסק, ביברס נאתכו שיחק כמחליף בניצחון פרטיזן

אופיר מרציאנו שוער היברניאן עם קונור גולדסון שחקן ריינג'רס. רויטרס
היברניאן עדיין במקום השלישי. אופיר מרציאנו עם קונור גולדסון מריינג'רס/רויטרס

* אופיר מרציאנו והיברניאן לא הצליחו להיות הראשונים העונה שמנצחים את האלופה ריינג'רס, שפתחה הערב (ראשון) את הפלייאוף העליון בסקוטלנד עם 1:2 ביתי על המדורגת שלישית. ג'ו אריבו (20) וריאן קנט (63) הכניעו את שוער נבחרת ישראל, כשקווין ניסבט רק צימק (79). ריינג'רס, שהוכתרה עוד לפני סיום העונה הסדירה, רשמה עד כה 29 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו, עם הפרש שערים 11:80.

* ג'ואל אבו חנא, בלם נבחרת ישראל, השלים 90 דקות במרכז ההגנה של זוריה לוגנסק, שניצחה 0:2 בחוץ את אינגולץ והתבססה במקום השלישי בליגה האוקראינית עם 38 נקודות ומשחק חסר כשנותרו חמישה מחזורים לתום העונה. המקום השלישי שווה כרטיס לקונפרנס ליג, המפעל החדש והשלישי בחשיבותו של אופ"א.

* אחרי ההפסד המתסכל בדרבי, ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-62 והיה שותף ל-0:2 של פרטיזן בלגרד על רדניצ'קי ניש. קבוצתו עדיין במרחק 12 נקודות מהכוכב האדום שתזכה שוב באליפות סרביה.

שחקן זוריה לוגנסק, ג'ואל אבו חנא. Quality Sport Images, GettyImages
רוצה עוד עונה אירופית. ג'ואל אבו חנא/GettyImages, Quality Sport Images

* פאדי זיידאן (90 דקות) החמיץ פנדל וספג כרטיס צהוב בהפסדה של טורפדו קוטאיסי 3:1 ללוקומוטיב טביליסי בליגה הגאורגית. זיידאן יכול היה להפוך את התוצאה ל-1:2 לזכות המארחת, אבל החמיץ בדקה ה-69 ולאחר שלוש דקות היריבה כבשה פעמיים והכריעה. קוטאיסי עדיין ללא ניצחון העונה.

* אליאל פרץ השלים 90 דקות בהפסדה של וולפסברגר 2:1 ללאסק לינץ בפלייאוף העליון בליגה האוסטרית. קבוצתו במקום השישי ומרחק שש נקודות מהכרטיסים לאירופה.

* ניר לקס נכנס כמחליף בדקה ה-90 בהפסדה של פטרולול 1:0 בבית לקונקורדיה. פטרולול עדיין מובילה את הפלייאוף העליון של הליגה השנייה ברומניה.

* וולינגטון פיניקס, ללא תומר חמד, ניצחה 2:3 בתוספת הזמן את ווסטרן יונייטד ושמרה על סיכוי להיכלל בין שש הראשונות בליגה האוסטרלית ולהגיע לפלייאוף.

* ירין חסן השלים 90 דקות בבכורה שלו במדי בישלייה, שניצחה 0:1 את וירטוס פרנצ'בילה בליגה השלישית באיטליה.

* ניר ברדע נותר על הספסל של הונבד, שניצחה 0:1 בחוץ את זלאגרסג ופתחה פער של שש נקודות מהקו האדום בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully