וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהב אולימפי אחרי 25 שנה? תוצאה היסטורית לריצ'רדסון ב-100 מטר

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 12:57

הספרינטרית קבעה 10.72 שניות, התוצאה השישית בטיבה בכל הזמנים. מאז גייל דיברס לא הייתה לאמריקאים אלופה ב-100 מטר

שקארי ריצ'רדסון קובעת את התוצאה השישית בכל הזמנים בריצה -100 מטר: 10.72 שניות/טוויטר usatf

שקארי ריצ'רדסון עצרה את השעון אמש (שבת) על 10.72 שניות בריצה ל-100 מטר בתחרות בפלורידה והיא נראית בכושר פנטסטי לקראת אולימפיאדת טוקיו בעוד כשלושה חודשים וחצי. התוצאה של האמריקאית בת ה-21 היא השישית בטיבה בכל הזמנים וזה זמן טוב לסמן את ה-31 ביולי בלוח השנה. אז יתקיים גמר הריצה ל-100 מטר לנשים.

התוצאה של ריצ'רדסון היא כמובן תוצאת השנה בעולם והיא המהירה ביותר מאז שאליין תומפסון קבעה 10.70 שניות ביולי 2016. "יש לי עונה מדהימה עד עכשיו", אמרה על המסלול אחרי שחצתה את קו הסיום, "עד עכשיו העונה עולה על הציפיות שלי, על הציפיות של העולם. זה הזמן שלי".

שקארי ריצ'רדסון, אצנית אמריקאית. Andy Lyons, GettyImages
הצהרת כוונות. ריצ'רדסון/GettyImages, Andy Lyons

המדליסט האולימפי אטו בולדון, שהיה חלק מצוות השידור של התחרות, קבע אתמול שריצ'רדסון "היא פייבוריטית גדולה" לזכייה בזהב בריצה ל-100 מטר בטוקיו. יחד עם זאת יש לציין שהיא עדיין לא הבטיחה את מקומה באולימפיאדה והיא תצטרך לסיים בשלושת המקומות הראשונים במבחנים האמריקאים ביוני.

אם ריצ'רדסון תעמוד בציפיות ותעלה למשקים האולימפיים, האמריקאים יוכלו לחלום על זהב אולימפי ראשון בספרינט היוקרתי מאז גייל דיברס ב-1996. מריון ג'ונס אמנם עלתה לראש הפודיום בסידני 2000, אבל המדליה נשללה ממנה שנים לאחר מכן אחרי שהיא נתפסה על שימוש בחומרים אסורים. למעשה, ב-25 השנים האחרונות לא הייתה לארה"ב אלופה אולימפית בריצה ל-100 מטר. ב-2004 יוליה נסטיסיירנקה הבלארוסית הדהימה ובשלוש האולימפיאדות האחרונות נרשמה שליטה ג'מייקנית כמעט מוחלטת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully