וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב בלחץ, איינבינדר וביטון בספק גדול למכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 8:28

האדומים הסתבכו, איינבינדר ניסה לעודד: "אנחנו מספיק טובים בשביל להישאר בליגה". אליאס המוצהב יפספס את המשחק בשבת

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט 1

הפועל תל אביב נכנסה ללחץ לאחר ההפסד 2:0 להפועל חיפה אתמול (שבת) בבלומפילד. גורמים במועדון אמרו: "אחרי הניצחון על הפועל חדרה כולם חשבו שכמעט הבטחנו הישארות ופתאום מתעוררים למציאות אחרת. הזהירו את השחקנים מהמצב והמשחק הזה, אבל היינו יותר מדי היו אפאטיים". שחקנים בקבוצה מתוסכלים בסיום ואמרו: "בדקות שאנחנו טובים אנחנו לא כובשים ומכריעים משחקים ואחר כך אנחנו משלמים על זה".

למרות קצב צבירת נקודות משביע רצון מאז החיזוק של חלון ההעברות של החורף, האדומים מקדימים את הקו האדום בארבע נקודות בלבד, כל זאת כשנותרו 15 נקודות בקופה. במועדון מעריכים ש-37 נקודות יספיקו להישארות, כלומר נדרשות עוד שבע נקודות בחמישה משחקים. "כבר חודשים כל משחק הוא על החיים, התרגלנו", אמרו השחקנים, "היכולת שלנו מספיק טובה כדי להישאר, לפני חודשיים אף אחד לא האמין שנהיה במצב כל כך טוב ביחס לאחרות בתחתית".

ביום שבת הפועל תל אביב תתארח אצל מכבי נתניה. בן ביטון ודן איינבינדר מושכים פציעות ונמצאים בספק גדול למשחק, אם כי ניר קלינגר מקווה שהם יוכלו לשחק. גם שלומי אזולאי מושך פציעה, בעוד אדי גוטליב ממשיך להיעדר כבר תקופה ארוכה בגלל דלקת במפשעה ובמתחם חודורוב מקווים שיהיה כשיר לנתניה. שי אליאס ייעדר בגלל צהובים ויחזור לסגל כמה ימים לאחר מכן, למשחק הגביע נגד הפועל כפר שלם.

השופט ארז פפיר ליד שחקני הפועל תל אביב הפועל חיפה. דני מרון
הפסד שסיבך את האדומים/דני מרון

דן איינבינדר אמר בסיום:" נצטרך לזכור השבוע את כל מה שאנחנו עושים החל מינואר. מאז שהקבוצה הזאת השתנתה קיבלנו בצדק הרבה מחמאות על מה שעשינו - ועשינו באמת דבר גדול. אבל נשאר לנו עוד קצת ועל הקצת הזה צריך לעבוד קשה. להיות מחויבים עד הסוף ואני בטוח שנוכל לצלוח את המשימה".

הקשר הוסיף: "שום דבר לא יגרע מההישג שלנו, המטרה שלנו הייתה ונותרה להישאר בליגה. יש לנו קבוצה מספיק טובה וצוות מקצועי מספיק טוב בשביל לעשות את זה. לקחנו הרבה נקודות, אנחנו עדיין בפלוס מסוים, אבל זה עדיין לא מספיק. נצטרך להמשיך לאגור נקודות כדי לעמוד במטרה".

הקשר נשאל על החיבור המהיר לאדומים ואמר: "האמת היא שלא האמנתי שהחיבור יהיה מידי, זה היה קליק מהיר וטוב. בסך הכול אני שמח מאוד על היכולת שלי בתקופה האחרונה, אך מאוכזב מהיכולת שלי היום. לא הייתי מספיק טוב ולא עזרתי לקבוצה לקחת את הנקודות. זה אחד הגורמים המרכזיים שבגללם לא עשינו את זה. אני שמח על האהבה מהקהל, שמח שהאוהדים דחפו גם בפיגור והיו לצדנו עד הסוף. חיכינו לקהל, ידענו שאם הוא יחזור בפלייאוף זה יעזור לנו להישאר בליגה".

עוד בוואלה!

קלינגר: "מחצית שנייה קטסטרופה". אלטמן: "אסור להיראות ככה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully