וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ז'וזואה שוב הבריק, אקולטסה נותר תעלומה

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 8:40

בבאר שבע יצאו מעודדים מהשער המבריק של הפורטוגלי ומהיכולת המשופרת במחצית השנייה, אבל מתוסכלים מההחמצות ("כמה מצבים צריך?") ותוהים: מה קורה עם אקולטסה?

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע אחרי תוצאת התיקו בקרית שמונה (1:1) אתמול (שבת). הקבוצה שיחקה מצוין במחצית השנייה והשוותה משער נפלא של ז'וזואה, אולי היפה עד כה העונה, אבל למרות שלל מצבים לא הצליחה לנצח. בסיום המשחק הביעו שחקנים רבים את אכזבתם מהתוצאה בחדר ההלבשה. "איך לא ניצחנו? כמה מצבים צריך כדי לנצח משחק?", שאל אחד השחקנים.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עדיין הדבר הכי מלהיב בקבוצה. ז'וזואה/מאור אלקסלסי

אבל לצד התסכול על התיקו, שמחו בקבוצה על השיפור במחצית השנייה אחרי כמה משחקים לא טובים כולל המחצית הראשונה אתמול. "אם נמשיך לשחק כך עד סוף העונה, נוכל לקחת את המקום הרביעי בסיטואציה מסויימת ואולי נזכה בכרטיס לקונפרנס ליג", אמרו בקבוצה. "אבל כדי שזה יקרה צריך לייצר עוד משחקים כמו המחצית השנייה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: עירוני קרית שמונה סיימה ב-1:1 מול הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מה קורה לו? אקולטסה/מאור אלקסלסי

בקבוצה שמחו גם בשביל ז'וזואה שחזר סוף סוף ליהנות מכדורגל ולספק משחק טוב מעבר לשער המיוחד שכבש. "אם הראש של ז'וזואה נקי והוא מרוכז רק במה שקורה על כר הדשא, אין שני לו בארץ", אמר גורם בקבוצה. לעומת זאת אלטון אקולטסה הציג עוד משחק פושר בו לא מצא את הרשת ובקבוצה מסכימים כי כבר מדובר בתעלומה של ממש נוכח פתיחת העונה המשובחת שהיתה לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully