וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה בפיניקס, 9 נקודות לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 7:37

הויזארדס נעצרו אחרי שני ניצחונות ונכנעו 134:106 לסאנס החזקים. הישראלי פתח בחמישייה, סיים עם 9 נקודות ו-6 ריבאונדים ונאלץ לשמור על כוכב היריבה, אבל לא יכול לעצור את המפלה במחצית השנייה. בוקר קלע 27 נקודות למנצחים

דני אבדיה מול פיניקס סאנס, וושינגטון וויזארדס. Matt York, AP
מאמץ גדול בהגנה, שלא הועיל. אבדיה/AP, Matt York

דווקא אחרי שנדמה היה שוושינגטון במומנטום חיובי, הבוקר (ראשון) הוויזארדס הובסו 134:106 בפיניקס ונעצרו אחרי שני ניצחונות. דני אבדיה שוב פתח בחמישייה, וסיים עם 9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים, אך לא יכול היה להועיל ולעצור את המפלה של קבוצתו, שנאלצה להסתדר בלי בראדלי ביל הפצוע.

דווין בוקר קלע 27 נקודות לפיניקס, ובסך הכל שמונה שחקנים מהסאנס קלעו מספר דו ספרתי של נקודות, בערב קליעה קליל שהסתיים עם 52 אחוז מהשדה. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה, והסתיימה ביתרון 55:57 למארחת, אבל ברבע השלישי פיניקס ניצחה 24:44 ופתחה פער שממנו וושינגטון הלא יציבה לא הצליחה לחזור.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. Matt York, AP
עוד טריפל דאבל שלא עזר. ווסטברוק/AP, Matt York
דני אבדיה מול מיקל ברידג'ס פיניקס סאנס, וושינגטון וויזארדס. Matt York, AP
הפסד צפוי. הוויזארדס/AP, Matt York

את הנקודות הראשונות שלו דני אבדיה קלע 2 דקות לסיום הרבע השני, כשקלע שלשה אחרי אסיסט של ווסטברוק. בהמשך הוסיף עוד 2 מהקו אחרי שנעצר במתפרצת על ידי כריס פול, אבל ברבע השלישי החלש של הוויזארדס לא קלע בכלל. את הרבע הרביעי פתח עם שלשה, שרק צימקה ל-22 הפרש, 104:82. בהמשך נשלח לקו, וקלע 1 מ-2 כדי להגיע ל-9 נקודות. אבדיה שוב קיבל משימה הגנתית לא פשוטה, כשנאלץ לשמור על כוכב פיניקס דווין בוקר, אבל כמו רבים טובים בליגה, התקשה מול הקלע המצוין, על אף שלפרקים עשה עבודה טובה.

ראסל ווסטברוק סיים עוד טריפל דאבל (17 נקודות, 14 אסיסטים, 11 ריבאונדים) אבל שוב סבל מערב קליעה חלש של 6 מ-17 מהשדה. ראול נטו קלע שיא קריירה של 24 נקודות. אחרי שפגשה את המדורגת שנייה במערב, המשחק הבא של וושינגטון יהיה בעוד יומיים מול יוטה בחוץ, המדורגת ראשונה במערב, שנמצאת עם רצף של 24 ניצחונות ביתיים.

בסיום המשחק מאמן וושינגטון התייחס ליכולת של אבדיה בשנתו הראשונה, ואמר: "אני שמח שדני נמצא בחדר הלבשה עם שחקנים כמו שיש לנו. אני מכיר חדרי הלבשה שבהם שחקנים ותיקים עושים דברים לא רציניים. אבל עם בראד (ביל) וראס (ווסטברוק), הוא לא יראה דברים כאלה, וזה מאוד חשוב לראות את המנהיגות הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully