וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון גדול לקטש ופנאתינייקוס בקרב הצמרת ביוון

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 21:58

קבוצת היורוליג הביסה 69:105 את לאבריו, שהוליכה את הטבלה ערב המחזור וצפויה לתפוס את הפסגה כשתשלים את משחקיה החסרים. צרפת: תבוסה לגראבלין ואיתי שגב

תקציר: ריאל מדריד - סן סבסטיאן 71:97/ספורט 1

פנאתינייקוס ועודד קטש השיגו הערב (שבת) ניצחון בקרב צמרת בליגה היוונית, 69:105 על לאבריו המוליכה. פאו השיגה את ניצחונה ה-16 העונה, אחד יותר מהיריבה אותה הביסה הערב, וצפויה לתפוס על חשבונה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה כשתשלים את שני משחקיה החסרים, זאת לאחר שלאבריו גברה במהלך העונה על הקבוצה של קטש ונישלה אותה מהפסגה היוונית.

דינוס מיצוגלו (16 ו-5 ריבאונדים) הוליך את קלעי המנצחת, כשיאניס פפאפטרו הוסיף 15 נקודות ב-15 דקות. דווין דייויס הוליך את קלעי לאבריו עם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים, אך זה לא עזר לו ולחבריו. כעת, שלושה מחזורים לסיום העונה מחזיקה פנאתינייקוס במאזן 2:16, בעוד לאבריו מחזיקה במאזן 5:15.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס, אתר רשמי
ניצחון גדול לפאו בקרב הצמרת. קטש עם שחקניו/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס

* צרפת: איתי שגב וקבוצתו גראבלין-דנקרק הובסו 89:65 על ידי לה פורטל. שחקן הפנים הישראלי תרם 4 נקודות בשש דקות בהן שיחק, זאת לאחר שלא שותף במחזור שעבר. גראבלין מחזיקה באותו מספר ניצחונות כמו לימוז' שבמקום השמיני המוליך לפלייאוף, אך גם הפסידה שני משחקים יותר (שני משחקים עודפים).

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully