וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס על הפציעה של ליואיץ': "יש דברים יותר חשובים מכדורגל"

מאמן בני יהודה התייחס לפציעה המדאיגה של הקשר במהלך ה-1:1 מול בני סכנין, וגם למאבקי התחתית: "אנחנו עוד מאמינים"

תקציר: בני סכנין - בני יהודה 1:1/ספורט 1

רגשות מעורבים בקרב שחקני בני סכנין וגם שחקני בני יהודה בתום ה-1:1 הדרמטי בין השתיים הערב (שבת). הקבוצה של שרון מימר הוליכה 0:1 משער נפלא של חגי גולדנברג בדקה ה-23, אך במחצית השנייה הלכה לאחור וראתה את המחליף אלמוג בוזגלו כובש את שער השוויון עבור הזהובים. כעת בני יהודה רחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום הפלייאוף התחתון. מתיאה ליואיץ' עורר דאגה גדולה במהלך המשחק כששכב ללא הכרה לאחר התנגשות עם איהאב גנאים. השחקן פונה על אלונקה, ואז באמבולנס לבית החולים, כשהוא בהכרה מלאה.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "כמובן שרצינו לנצח, אבל התיקו הזה עדיף מהפסד. היינו בהרכב מטורף מבחינה התקפית אבל חסרה לנו האיכות כדי לנצל את המצבים שלנו. מרוב שרצינו, לא הייתה לנו מספיק שליטה באמצע. מצד שני, אם היינו מפסידים זה היה גרוע הרבה יותר. ננסה לנצח במשחק הבא. כמובן שאנחנו במצב לא טוב, אבל אני, השחקנים וכל המערכת מאמינים. זה קשה, אבל זה עדיין אפשרי". על הפציעה של ליואיץ': "חשבתי אולי לא להחליף אותו, אבל אז ראיתי את הפנים שלו והעיניים שלו והיה ברור שיש דברים יותר חשובים מכדורגל. קודם שיחזור לעצמו ואז לכדורגל".

כובש שער השוויון לבני יהודה אלמוג בוזגלו: "נכנסתי למשחק בקצב גבוה, אני עדיין באדרנלין מהדקות האחרונות. כן, אנחנו עדיין בחיים. הגול הזה מאוד חשוב להמשך. לחץ זו מילת מפתח בכדורגל, המאבקים האלה מיועדים למי שחזק באופי שלו ואנחנו צריכים להוכיח שאנחנו כאלה. הקהל הגיע היום במספרים יפים והוכיח שהוא השחקן ה-12 שלנו. נעשה הכול כדי שנהיה בליגת העל גם בעונה הבאה".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין שרון מימר: "מאוד מאכזב לקבל גדול בדקה ה-90, כשאתה בשליטה. היינו צריכים להרוג את המשחק ונצטרך לתקן את זה בשבוע הבא. עשינו עבודה טובה מול קבוצה שקשה מאוד לשחק נגדה וזה נותן לי ביטחון להמשך. עד שלא נשים חותמת על ההישארות אני לא ארגיש רגוע לשנייה. להפך, הלחץ רק גובר. צריך להגיע דרוכים מול כפר סבא ולצאת עם הניצחון".

כובש השער לסכנין, חגי גולדנברג: "אני חושב שזה השער הכי יפה שכבשתי. אם תלכו בארכיון אחורה תראו שני שערים שכבשתי - דווקא נגד סכנין". על התוצאה הסופית: "הנקודה הזו היא מאכזבת בכלל הצורה שהמשחק התפתח, כשיכולנו כבר לנצח, אבל אנחנו עם הפנים קדימה". על העונה הבאה: "תן לי קודם להישאר בליגה ואז נדבר על העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully