וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון 11 ברציפות לאינטר, בדרך לאליפות אחרי 11 שנה

מתאו דרמיאן כבש בדקה ה-77 והעניק למוליכה 0:1 על קליארי. יובנטוס השלישית גברה 1:3 על גנואה, ניצחונות גם לאטאלנטה, נאפולי ולאציו

מאמן אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
נראה ששום דבר לא יעצור את הכחולים-שחורים. קונטה/רויטרס

הישורת האחרונה בסרייה A האיטלקית כבר מעבר לפינה והיום (ראשון) נערכים שישה משחקים במסגרת המחזור ה-30. אינטר פתחה את היום עם ניצחון לא פשוט על קליארי ועוד צעד בדרך לסקודטו. מיד לאחר מכן, היא פינתה את הבמה למאבקים על הכרטיסים לליגת האלופות, שם יובנטוס, אטאלנטה, נאפולי, לאציו ורומא ניצחו כולן ושמרו על סטטוס-קוו.

שחקן אינטר, סטפן דה פריי. רויטרס
אינטר עבדה קשה נגד היריבה מהתחתית. דה פריי אחרי הנגיחה למשקוף/רויטרס

אינטר - קליארי 0:1

ניצחון 11 ברציפות לאינטר, שממשיכה לשעוט בדרך הבטוחה לאליפות ראשונה אחרי 11 שנה. סטפן דה פריי נבלם במשקוף, כריסטיאן אריקסן נעצר על ידי גוליילמו ויקאריו, שער של אלכסיס סאנצ'ס נפסל בגלל נבדל ורק אחרי 77 דקות ארוכות, מתאו דרמיאן מצא את הרשת. קליארי רשמה הפסד רביעי ברציפות והיא ממשיכה להידרדר לכיוון הסרייה B.

עוד בוואלה!

אנטוניו קסאנו לא מתרשם: "הכדורגל של אינטר נורא, גורם לי לרעוד"

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה עם כריסטיאנו רונאלדו שחקני יובנטוס. Chris Ricco, GettyImages
"מסר" לו דרך הקורה. אלברו מוראטה מודה לכריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Chris Ricco

יובנטוס - גנואה 1:3

האורחת לא ניצחה את האלופה בטורינו מאז ינואר 1991, והסיפור לא היה שונה גם הפעם, למרות יום בו כריסטיאנו רונאלדו לא כבש. דיאן קולוסבסקי סידר יתרון מהיר ליובנטוס כבר אחרי ארבע דקות, עם שער יפה בשמאל מ-14 מטרים אחרי הכנה של חואן קואדרדו. אלברו מוראטה כבש שער קל אחרי החטאה של רונאלדו ממטר וחצי לקורה בדקה ה-22, ג'אנלוקה סקמאקה צימק בנגיחה בדקה ה-49, אבל המחליף ווסטון מקני סגר עניין במתפרצת בדקה ה-70, פחות משתי דקות אחרי שהחליף את קולוסבסקי. יובנטוס שמרה על המקום השלישי.

פביאן רואיס שחקן נאפולי. GettyImages
חיכה זמן רב לשער הזה. פביאן רואיס/GettyImages

סמפדוריה - נאפולי 2:0

החבורה של ג'נארו גאטוזו התגברה על ההפסד במשחק ההשלמה מול יובנטוס באמצע השבוע והאריכה את רצף הניצחונות במפגשים עם סמפדוריה לחמישה. פביאן רואיס כבש בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-35 וחגג את שערו השני בסך הכול העונה בסרייה A, אחרי כמעט חמישה חודשי בצורת. אמיל אאודרו מנע מסמפדוריה לספוג את השני והשאיר סיכוי לשוויון שגם הגיע בדקה ה-75, אבל השער של מורטן תורסבי נפסל בגלל עבירה ובצד השני ויקטור אוסימן סגר עניין בדקה ה-87. נאפולי תקווה כעת למעידה של אטאלנטה כדי להישאר במקום הרביעי.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. רויטרס
גם בעונה שעברה כבש בארטמיו פרנקי. דובאן ספאטה/רויטרס

פיורנטינה - אטאלנטה 3:2

הנראזורי שמרו על מקום בטופ 4 בזכות ניצחון שני בעונה אחת על פיורנטינה לראשונה מאז 1942. דובאן ספאטה כיכב במחצית הראשונה עם צמד בדקות 13 ו-40 - הראשון בנגיחה אחרי קרן של רוסלן מלינובסקי והשני אחרי מסירת עומק נפלאה של האוקראיני, שהגיע לשמונה אסיסטים בליגה. אם ספאטה הגיע ל-13 שערים, דושאן ולאחוביץ' שיפר את מאזנו ל-15 בזכות צמד משלו - בחצי יעף בדקה ה-57 אחרי הכנה בראש של מרטין קאסרס ובדקה ה-66 אחרי פריצה מסחררת של כריסטיאן קואמה. אלא שהשוויון החזיק רק ארבע דקות ויוסיפ איליצ'יץ' הכריע מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של לוקאס מרטינס קוארטה הארגנטינאי.

צ'ירו אימובילה לוקאס לייבה שחקני לאציו מתלוננים בפני השופט. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
נרגעו בתוספת הזמן. צ'ירו אימובילה ולוקאס לייבה/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

ורונה - לאציו 1:0

הרבה עצבים היו בבנטגודי, שם לאציו לא הפסידה מאז דצמבר 2013, ובסופו של דבר האורחת השיגה את השער שהגיע לה ונקמה בוורונה שניצחה אותה באולימפיקו 1:2 בסיבוב הקודם. צ'ירו אימובילה נעצר בקורה ובדקה ה-47 שער של פליפה קאיסדו נפסל וגרם לשחקני לאציו להתנפל על השופט, אבל בדקה ה-92 הם נרגעו בזכות נגיחה של סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' אל הרשת. הביאנקוצ'לסטי במקום השישי ועדיין במאבק על ליגת האלופות.

רומא - בולוניה 0:1
לרומא: בורחה מאיורל (44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully