וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאדיס התרחקה מהקו האדום בזכות שער עצמי מוזר וסיבכה את חטאפה

דויד טימור כבש עם החזה לשערו בדקה ה-64 והעניק לקאדיס 0:1 בחוץ, קבוצתו רק ארבע נקודות מעל אלצ'ה, שירדה אל מתחת לקו האדום עקב הפסד 3:1 לווסקה בשישי. אלאבס השיגה נקודה, אייבר אחרונה

שחקני קאדיס חוגגים, שחקני חטאפה המומים. Quality Sport Images, GettyImages
עם הרבה מזל. שחקני קאדיס חוגגים/GettyImages, Quality Sport Images

עוד לפני הקלאסיקו הגדול, המחזור ה-30 בליגה הספרדית החל עם משחקי תחתית בעלי משמעות. ווסקה עלתה מעל הקו האדום בשישי עם 1:3 ביתי על אלצ'ה שירדה לשם במקומה, והיום (שבת) קאדיס המשיכה להתרחק עם 0:1 בחוץ על חטאפה המאכזבת. אלאבס, עם מאמנה החדש חאבייר קאייחה, חילצה נקודה אצל אתלטיק בילבאו בדרבי באסקי שהסתיים ב-0:0, ומי שהחליפה אותה במקום האחרון היא אייבר הקורסת שהפסידה 1:0 בבית ללבנטה.

seperator

חטאפה - קאדיס 1:0

מאז שחזרה ללה ליגה תפסה חטאפה את המקום השמיני, החמישי (כמעט הגיעה לליגת האלופות ושוב השמיני, אבל הפעם היא בסכנת ירידה מוחשית. אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות, הקבוצה של חוסה בורדלאס הפסידה לקאדיס לראשונה במשחק ביתי והיא רק ארבע נקודות מעל הקו האדום. שער עצמי מוזר של דויד טימור עם החזה בדקה ה-64 אפשר לעולה לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות והיא מרוחקת כבר תשע נקודות מהקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ווסקה חוגגים עם רפא מיר (מימין). Eric Alonso, GettyImages
קבע שיא מועדון. רפא מיר, מימין/GettyImages, Eric Alonso

ווסקה - אלצ'ה 1:3

פאצ'טה ניצח את הקבוצה אותה העלה ללה ליגה והוריד אותה אל מתחת לקו האדום. רפא מיר המשיך את העונה הנפלאה שלו וקבע שיא של שחקן ווסקה בליגה הבכירה כשהגיע ל-12 שערים בזכות צמד נוסף (3 ו-88 בפנדל). שותפו להתקפה סנדרו ראמירס (30) ניצל תגובה רעה של השוער אדגר באדיה כדי להחזיר את היתרון אחרי שוויון זמני משער עצמי של דניס ואוורו הסלובקי (4).

משחקים נוספים:

אתלטיק בילבאו - אלאבס 0:0

אייבר - לבנטה 1:0
ללבנטה: חורחה דה פרוטוס (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully