וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה סיכמה עם הגארד האמריקאי קני וויליאמס

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 11:44

הגארד שזכה באליפות המכללות עם צפון קרוליינה שיחק עד לאחרונה באוסטין ספרס מליגת הפיתוח בארה"ב. יחליף את קאנינגהאם

שחקן מכללת צפון קרוליינה קני וויליאמס. Elsa, GettyImages
הסגל ההרצלייני עד תום העונה הושלם. קני וויליאמס/GettyImages, Elsa

בני הרצליה סיכמה הלילה (בין שישי לשבת) את תנאיו של הגארד האמריקאי קני וויליאמס, ששיחק עד לאחרונה במדי אוסטין ספרס בליגת הפיתוח של ה-NBA ויהיה שחקן החיזוק האחרון שיצטרף לקבוצה של שרון דרוקר, במאמצי ההישרדות שלה. וויליאמס, שצפוי לחתום ולהצטרף רשמית לאחר מספר ימי בידוד, יחליף בקבוצה את ג'ארד קאנינגהאם, ששוחרר בחודש שעבר לאחר שסבל מפציעה שגמרה עבורו את העונה, וכעת ימנה הסגל ההרצלייני חמישה שחקנים זרים. בכל משחק יחליט דרוקר מי יהיו הארבעה שיתלבשו.

וויליאמס (24, 1.93 מ') בילה ארבע שנים במכללת צפון קרוליינה, בהן העמיד ממוצעים כוללים של 7.1 נקודות (44 אחוז מהשדה, 34 אחוז ל-3, 74 אחוז מהקו), 2.9 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק, כשב-2017 סייע לטאר הילס לזכות באליפות המכללות. לאחר שלא נבחר בדראפט 2019 הצטרף לקבוצת ליגת הקיץ של סן אנטוניו ושיחק בקבוצת הפיתוח של הספרס - אוסטין, בה העמיד אשתקד ממוצעים של 7.5 נקודות, 2.7 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים למשחק.

הקבוצה של דרוקר היתה רחוקה עד לפני שבועות מרחק רב מהקו האדום, אך ארבעה הפסדים רצופים דרדרו אותה לתחתית ובשרון חוששים מאוד מירידת ליגה. עד לסיום העונה הסדירה תצא הקבוצה לשני משחקי חוץ, נגד גלבוע/גליל והפועל חיפה, ותארח למשחק קריטי את הפועל תל אביב. המטרה תהיה להשיג לפחות ניצחון אחד ולהשיג פער מהאדומים וממכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully