וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק של פאו גאסול: "לא ציפיתי שזה ירגיש כל כך טוב"

כוכב ברצלונה סיים עם 9 נקודות ו-4 ריבאונדים בבכורה המחודשת: "שמח להרגיש שוב כמו כדורסלן". שאראס: "אין לי ספק שישתפר"

שחקן ברצלונה פאו גאסול. Alex Caparros, GettyImages
לאט לאט. גאסול/GettyImages, Alex Caparros

זמן רב חיכו בברצלונה, ואמש (שישי) זה סוף סוף קרה: פאו גאסול עלה להופעת בכורה מחודשת, כ-20 שנה לאחר שעזב ל-NBA. הכוכב הוותיק פתח בחמישייה של שרונאס יאסיקביצ'יוס במשחק חסר החשיבות מול באיירן מינכן, קיבל 13 דקות והשיב עם 9 נקודות (4 מ-10 מהשדה) ו-4 ריבאונדים, קבוצתו הפסידה 82:72.

"אני שמח לחזור לפרקט, להתחרות ולקבל שוב את התחושה הזו", אמר שחקן הפנים. "אני מנסה להיכנס לקצב לקראת הרגעים המכריעים של העונה, ויש לנו עוד כמה משחקים חשובים מאוד. כל משחק מעתה והלאה יהיה חשוב. אבל אני שמח, שיחקתי אחרי יותר משנתיים ולא ציפיתי שזה ירגיש כל כך טוב. זה צעד חשוב לעתיד, אני מקווה להמשיך לעבוד עם אותה אנרגיות ומחויבות כלפי הקבוצה שלי".

גאסול, שמנסה להסיר חלודה לקראת אולימפיאדת טוקיו, הוסיף ואמר: "החברים שלי לקבוצה שמחים וסוכמים עלי, אני מקווה שאמשיך לקבל החלטות נכונות בכל מצב, בין אם לזרוק או למסור. נהניתי מכל רגע ושמחתי לחזור להרגיש שוב כמו שחקן כדורסל. אהיה זמין עבור שאראס, ואעשה מה שיבקש ממני".

יאסיקביצ'יוס עצמו אמר: "אני שמח מאוד מהחזרה שלו, אלה חדשות נהדרות עבורנו וכיף לראות אותו משחק ברמה הגבוהה ביותר באירופה. הוא שחקן גדול ואין לי ספק שישתפר, אסור לשכוח שהוא בן 40". כשנשאל האם גאסול ישחק בקלאסיקו מול ריאל מדריד ביום ראשון, השיב: "אם הוא ירגיש טוב, אז כן. זו התכנית, אבל אני לא יודע איך הוא יתעורר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully