וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ירושלים רוצים "לעצור את הדימום" ומאמינים ביונתן אלון

10.4.2021 / 9:11

הפיטורים של דאיניוס אדומייטיס הגיעו אחרי לבטים לא קלים אצל הנהלת הקבוצה, אך מנגד ההחלטה למנות במקומו את עוזר המאמן המוערך התקבלה בטבעיות. נכון לעכשיו לא מתכוננים זעזועים נוספים. המשימה הראשונה: מכבי תל אביב ביום שני

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
זעזוע בלתי נמנע. אדומייטיס/דני מרון

הפועל ירושלים רוצה לצאת לתקופה חדשה. אחרי שאתמול (שישי) החליטה הנהלת הקבוצה לסיים את דרכו של המאמן הליטאי דאיניוס אדומייטיס ולמנות במקומו עד לסיום העונה את עוזר המאמן יונתן אלון, תערוך הערב הקבוצה אימון ראשון תחת המאמן הצעיר, כשבעוד יומיים מחכה לו משוכה לא פשוטה, מכבי תל אביב בארנה (21:15, ספורט 5).

ההחלטה על פיטורי אדומייטיס הייתה לא פשוטה עבור ראשי ירושלים שהתחבטו בשאלה האם המאמן הליטאי מסוגל לשנות את המצב בקבוצה זו תקופה ארוכה. כבר אחרי ההפסד הביתי להפועל תל אביב היו קולות שקראו לסיום דרכו של אדומייטיס, תחתיו איבדה ירושלים שני תארים פוטנציאלים והתדרדרה למקום החמישי בליגת העל. בהנהלה לא רצו לשלוח את המאמן והעניקו לו צ'אנס נוסף, אך התבוסה הקשה למכבי ראשון לציון שלשום חידדה את התחושה כי אם לא תילקח החלטה קשה, אי אפשר יהיה להציל את מה שנשאר מהעונה הנוכחית.

לגבי זהות המאמן הנוכחי לא היו הרבה התלבטיות בבירה. מצד אחד בירושלים לא רצו להכניס גורם חדש למערכת שינסה לשנות עוד דברים, שכן האמונה היא שחלק גדול מהכישלון של אדומייטיס היה בניסיון לשנות את שיטת המשחק של עודד קטש. בהנהלה מעריכים מאוד את אלון בן ה-38 שנמצא בעמדת עוזר המאמן כבר שלוש שנים, ועבד מלבד תחת קטש ואדומייטיס גם תחת דן שמיר, אלעד חסין, מאיר טפירו ורועי חגאי ונחשב לדמות דומיננטית בכל אחת מהקבוצות שבה עבד. גם הקשר הטוב של אלון עם השחקנים עזר להנהלה בקבלת ההחלטה.

עוזר מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. ברני ארדוב
המחליף הטבעי. יונתן אלון/ברני ארדוב

מחשבה נוספת שעברה בירושלים הייתה לבצע זעזוע בסגל השחקנים. בירושלים מאוכזבים בעיקר מתפקודו של טיישון תומאס שמאז עזיבתו של קטש נמצא בירידה מתמדת ביכולתו. בקבוצה חוששים כי אם ישחררו את תומאס יישארו במצב קשה מבחינת הסגל, ולכן לא יעשו זעזוע שכזה כרגע.

המטרה הראשונית של ירושלים היא הבטחת המקום בשש הראשונות בתום הסיבוב השני, מטרה שנראית על פניו די טריוויאלית אבל לאור היכולת של הקבוצה גם היא אינה קלה. "רוצים לעצור את הדימום", כך הגדירו את המצב במועדון. לאחר מכן ירצו בירושלים לתפוס מקום בין ארבע הראשונות כדי להחזיק בביתיות ברבע גמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully