וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מסכם עונה מאכזבת: "היה לנו רק חודש כדי להתכונן"

9.4.2021 / 22:05

מאמן מכבי תל אביב תירץ אחרי התבוסה אצל זניט: "צריכים להיות טובים וחכמים יותר בעונה הבאה". דורסי: "זו לא הייתה השנה שלנו"

קווין פאנגוס, זניט סנט פטרסבורג מול שחקני מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', ג'ון דיברתולומאו. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
זמן להסיק מסקנות. ז'יז'יץ' ודיברתולומאו הערב/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב חתמה הערב (שישי) את עונת היורוליג המאכזבת שלה בצורה הולמת, עם תבוסה 86:69 אצל זניט סנט פטרסבורג. הצהובים סוגרים את העונה עם 20 הפסדים, אחרי מחצית שנייה חלשה ושיא שלילי של הקבוצה בריבאונדים במשחק יורוליג - עם 16 בלבד כאלה הערב.

טיילר דורסי (15) וכריס ג'ונס (11) היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל הצהובים, ששוב קיבלו מעט מאוד תוצרת מאנטה ז'יז'יץ' (4) ודראגן בנדר (2), ויגיעו לקלאסיקו הישראלי מול הפועל ירושלים ביום שני, במצב רוח ירוד.

"באנו לכאן כדי להילחם במשחק האחרון. לא התחלנו טוב, זניט הייתה עדיפה ופתחה פער דו ספרתי ברבע הראשון, וברבע השני עשינו הגנה יותר טובה וההפרש לא היה גבוה. ברבע השלישי שיחקנו רע, קלענו 11 נקודות בלבד ואיבדנו שמונה כדורים, וזה היה החלק הכי חשוב במשחק. חמישה איבודים שלנו יצרו הטבעות בצד השני, הסלים הקלים האלה גרמו לכך שהיה קשה מאוד לעצור אותם. זה מה שהכריע את המשחק".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. באדיבות אנאדולו אפס, אתר רשמי
עוד ערב מאכזב. ספרופולוס/אתר רשמי, באדיבות אנאדולו אפס

ספרופולוס סיכם את העונה ממבט רחב יותר ואמר: "זאת לא הייתה עונה טובה שלנו, אנחנו צריכים להיות טובים יותר בעונה הבאה וחכמים יותר בעונה הבאה. למה העונה הייתה כזאת? שיחקנו עד ה-31 ביולי בעונה שעברה, והיה לנו רק חודש אחד להתכונן לעונה. התחלנו לשחק כבר ב-1 באוקטובר".

גם טיילר דורסי, שהיה הקלע המוביל של המכבים עם 15 נקודות, סיכם את הערב העגום: "לא הצלחנו לחבר דברים. זניט קבוצה טובה ולא הצלחנו להשיג נגדה עצירות בהגנה במהלך כל המשחק. אנחנו חייבים להמשיך קדימה, להתכונן לליגה הישראלית ולגמר הגביע. זו לא הייתה השנה שלנו ביורוליג, עברנו שנה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully