וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר ובסל המכריע: מונאקו עלתה לגמר היורוקאפ, והתקרבה ליורוליג

הקבוצה מהנסיכות גברה 74:76 על גראן קנאריה מסל ניצחון על הבאזר והשלימה 0:2. קאזאן כפתה על וירטוס משחק שלישי ומכריע, קבוצה חדשה לננו גינזבורג

תקציר: מונאקו עלתה לגמר היורוקאפ/ספורט1

דרמה ביורוקאפ: מונאקו עלתה הערב (שישי) לגמר המפעל, אחרי שניצחה 74:76 את גראן קנאריה והשלימה 0:2 בסדרת חצי הגמר. סל של רוב גריי בשניית הסיום העניק לקבוצה מהנסיכות את הניצחון הגדול, שמקרב אותה בצורה משמעותית מאוד להופעה היסטורית ביורוליג בעונה הבאה. כעת כל שמונאקו צריכה כדי להבטיח מקום במפעל הבכיר של היבשת, הוא שזניט תגבור על פנאתינייקוס ביום שני ותסדר לעצמה את הכרטיס לפלייאוף.

בסדרת המקבילה, כפתה אוניקס קאזאן משחק שלישי ומכריע על וירטוס בולוניה, אחרי שניצחה אותה 81:85 בבית וקטעה לה רצף של 19 ניצחונות העונה. מרקו בלינלי קבע שיא עונתי של 33 נקודות לאיטלקים, אבל איבד כדור מכריע. אייזאה קנן הוביל את המנצחת עם 19 ו-6 ריבאונדים.

ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה. GettyImages
אתגר חדש, במקביל לנבחרת צ'כיה. ננו גינזבורג/GettyImages

התחנה הבאה: אוקראינה. ננו גינזבורג, מאמן נבחרת צ'כיה, חתם היום (שישי) עד לסיום העונה בפרמיטי קמיאנסק. לישראלי אופציה להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

גינזבורג (57), שהצעיד בשנים האחרונות את צ'כיה לרבע גמר אליפות אירופה וגביע העולם, ימשיך במקביל בתפקידו בנבחרת. זו תהיה קבוצתו הראשונה מאז עזב את נימבורק ב-2017.

פרמיטי מדורגת במקום הרביעי בליגה האוקראינית עם מאזן 11:19. היא השתתפה העונה ביורופקאפ, והודחה בשמינית הגמר בידי מונס הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully