וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון ממשיכה לשלוט, אשדוד מעדה

9.4.2021 / 17:01

מוליכת הטבלה הביסה את האחרונה קרית מוצקין 78:99, הקבוצה של עופר רחימי הפסידה בזיסמן לרמת גן/גבעתיים 100:95. גליל עליון גברה על חבל מודיעין ונצמדה אליה במקום השלישי, ניצחון גדול ליבנה בהוד השרון, רמת השרון ניצחה את עכו

ברק פלג מאמן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
מתקרב למקום השלישי. ברק פלג/לילך וייס רוזנברג

הליגה הלאומית בכדורסל ממשיכה בקצב משחקים גבוה לקראת סיום משחקי העונה הסדירה והיום (שישי) נערכו שישה משחקים. אליצור אשקלון, מוליכת הטבלה, גברה במשחק לא פשוט על נועלת הטבלה מכבי קרית מוצקין כששתי הקבוצות מתחתיה מעדו - מכבי אשדוד הפסידה להפועל רמת גן/גבעתיים בחוץ והפועל חבל מודיעין הפסידה לרביעית הפועל גליל עליון. בתחתית הצליחה אליצור יבנה להשיג ניצחון דרמטי בהוד השרון ואילו א.ס רמת השרון ברחה עם ניצחון חשוב על הפועל עכו.

seperator

אליצור אשקלון - מכבי קרית מוצקין 78:99

מוליכת הטבלה הסתבכה במשך שלושה רבעים נגד הקבוצה שבמקום האחרון לפני שיצאה לרבע אחרון מדהים של 10:31 ויצאה עם הניצחון. אשקלון קרובה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, מוצקין תצטרך לחפש ניצחונות במקום אחר. דודו שמריז עם 22 נקודות הוליך את המנצחת, 18 נקודות של כריס אוטול לא עזרו למוצקין.

הפועל גליל עליון - הפועל חבל מודיעין 72:77

המשחק המרכזי של המחזור נגמר בניצחון ביתי לקבוצה של ברק פלג שמתקרבת למקום השלישי בטבלה. חבל מודיעין שנמצאת בירידה ראתה את גליל פותחת יתרון קל לפני המחצית ומצליחה לשמור עליו עד לסיום, על אף ניסיון קאמבק של האורחת. קנדל אנתוני הוביל את קלעי גליל עליון עם 17 נקודות, 24 נקודות ו-12 ריבאונדים לסטורם וורן בחבל מודיעין.

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי אשדוד 95:100

ניצחון גדול לאורדונים במאבקי הפלייאוף על חשבון השנייה בטבלה. גבעתיים שלטה במשחק מהרבע הראשון, אך אשדוד הצליחה לחזור ואף הובילה ברבע האחרון 80:79. בשלב הזה הצליחה גבעתיים לצאת לריצה אחרונה וסיימה את המשחק. מייק הולטון עם 30 נקודות הוביל את קלעי גבעתיים כשג'רמי קומבס מוסיף 27 וגיא פלטין קולע 22. את אשדוד הוביל דוראנד סקוט עם 24 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
seperator

אליצור קרית אתא - אליצור נתניה 83:93

אחרי התבוסה באשדוד באמצע השבוע קרית אתא מתאוששת על חשבון נתניה שמאבדת גובה. החבורה של שרון אברהמי הייתה בשליטה קלה לאורך רוב שלבי ההתמודדות וברחה במחצית השנייה ליתרון דו ספרתי כשהאורחת לא מצליחה לחזור. מרווין וויל וסטו דגלאס קלעו 17 נקודות כל אחד לקרית אתא, ברייס וושינגטון קלע 21 לנתניה.

מכבי הוד השרון - אליצור יבנה 77:76

ניצחון דרמטי והירואי לשחקנים של יניב בורגר שעושים צעד גדול לעבר יציאה מהקו האדום. יבנה הופיעה רק עם הזר ג'רארד דה ווהן אחרי הפציעה של קיילב ווקר אבל הצליחה לשלוט במשחק החוץ לכל אורך המשחק. הוד השרון חזרה ועבירה בלתי ספורטיבית של אלעד הופמן איפשרה לאקסבייר מון לקבוע 77:76, 6 שניות לסיום. מון ניסה לנצח את המשחק להוד השרון, אבל דה ווהן בחסימה על הבאזר נתן לאורחת ניצחון גדול. דה ווהן קלע 25 נקודות והוסיף 14 ריבאונדים למנצחת כשעידו שבת מוסיף 21 נקודות משלו. 29 נקודות ו-10 ריבאונדים של מון לא עזרו למפסידה.

א.ס רמת השרון - הפועל עכו/מטה אשר 77:92

רמת השרון בורחת מהתחתית ומשאירה את עכו מאחור. האורחת שלטה במשחק במחצית הראשונה וירדה למחצית ביתרון 8, אלא שרבע שלישי של 16:35 של רמת השרון נתן לה את השליטה והיא שמרה עליו בדקות האחרונות עד הניצחון. כריסטיאן קנינגהאם עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים הצטיין ברמת השרון. ג'יי אר הולדר קלע 19 לעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully