וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קביליו יפו עלתה לפלייאוף על חשבון מרמורק, גם טמרה עלתה

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 15:54

היפואים חגגו עם 0:4 באשקלון והשאירו את הקבוצה של ערן לוי מחוץ לפלייאוף. משה בן לולו (78) סידר לטמרה 1:2 דרמטי בהרצליה, גם אדומים אשדוד עלתה

העונה הסדירה בליגה א' הגיעה היום (שישי) לסיומה, כאשר בסיום המחזור קיבלנו את כל שמונה העולות לפלייאוף בשני המחוזות. במחוז הדרומי (בית א') הפועל אדומים אשדוד הצטרפה כצפוי למ.כ ירמיהו חולון. בבית ב' של המחוז הדרומי מכבי קביליו יפו ניצחה באשקלון והצטרפה להפועל בקעת הירדן, כאשר הפועל מרמורק של ערן לוי נותרה בחוץ. במחוז הצפוני הקבוצות שישחקו בפלייאוף הן מ.ס. טירה, מכבי טמרה, הפועל כאוכב ומכבי בני ריינה.

איך ייקבעו העולות מהפלייאוף? סך הכול ישנן ארבע עולות בכל צד, כאשר הניקוד מתאפס והן משחקות ביניהן שישה מחזורים. הראשונה בבית העליון של כל מחוז עולה אוטומטית ללאומית ושתי הסגניות משחקות ביניהן על הזכות להגיע למבחנים מול המקום ה-14 בלאומית.

אוהדי קביליו יפו. אדריאן הרבשטיין
יחגגו העפלה ללאומית? אוהדי יפו/אדריאן הרבשטיין

דרום

הפועל אשקלון - מכבי קביליו יפו 4:0

קבוצת האוהדים מיפו הגיעה למשחק הזה בידיעה שגורלה בידה וניצחון יעלה אותה לפלייאוף. אחרי 27 דקות מתן בית יעקב הרגיע את הלחץ עם היתרון של האורחים והבלם עומרי כהן דחק מקרוב את השני. נור ביסאן חגג עם השלישי (50) ובדקה ה-85 בן רוזוליו נעץ את המסמר האחרון עבור יפו, שעולה לפלייאוף על חשבון מרמורק ותקווה להפתיע גם בפלייאוף.

מכבי שעריים - הפועל מרמורק 1:2

איזו אכזבה להפועל מרמורק. הקבוצה עם התקציב הגדול ועם הכוכב ערן לוי הפסידה בדרבי הרחובותי ונותרה מחוץ לפלייאוף בגלל הניצחון המקביל של יפו באשקלון. ערן לוי הפגיז את הראשון בדקה ה-42 למרמורק, שהייתה מודחת גם במקרה של ניצחון. ניר שרון השווה בפנדל (74) והשלים מהפך (84) עבור שעריים שחגגה גם ניצחון בדרבי וגם שמחה לאידה של היריבה המושבעת.

הפועל אדומים אשדוד - מכבי יבנה 0:0

הקבוצה של יובל נעים הגיעה למשחק הזה בידיעה שתיקו יספיק לה כדי להעפיל לפלייאוף וזה בדיוק מה שהיא השיגה. המארחת ידעה גם שמכבי הרצליה בפיגור בדימונה, כך שהיא הייתה עולה גם במקרה של הפסד. אשדוד תהיה פייבוריטית בפלייאוף ותנסה להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית דרך השגת המקום הראשון בליגה החדשה.

מ.ס. דימונה - מכבי הרצליה 0:2
שמשון כפר קאסם - בני לוד 0:0
בית"ר נורדיה - עירוני אשדוד 4:1

צפון

הפועל הרצליה - מכבי טמרה 2:1

איזו דרמה בהרצליה. הקבוצה מטמרה הגיעה לאצטדיון בהרצליה כשהיא יודעת: ניצחון והיא עולה לפלייאוף. למארחת מנגד לא היה סיכוי לפני המשחק, אבל זה לא מנע ממנה לעלות ליתרון משער של תומר שריקי בדקה ה-39. הפועל בועיינה הובילה במשחק המקביל, מה שאומר שטמרה הייתה חייבת לעשות מהפך כדי לעלות על חשבונה. נסיר מגדוב השווה בדקה ה-64 ובדקה ה-78 משה בן לולו, קבלן העליות מאשדוד, הכריע עם שער יפה אחרי שעבר את השוער והעלה במו רגלו את טמרה לפלייאוף.

הפועל בועיינה - הפועל בני פרדיס 0:1

הקבוצה המארחת הגיעה למשחק הזה בידיעה שניצחון שלה ואיבוד נקודות של טמרה ישלח אותה לפלייאוף. היום הזה התחיל בצורה מושלמת עבורה אחרי שפיראס גנאים כבש כבר בדקה הרביעי וטמרה נקלעה לפיגור בהרצליה. אלא שבסופו של יום טמרה הצליחה להשיג מהפך ושלחה את בועיינה למאבקי הישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully