וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע ההכרעה ביורוקאפ: וירטוס בולוניה ומונאקו רוצות מקום בגמר

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 13:48

אחרי ההצגה במשחק הראשון, ינסה מילוש תיאודוסיץ' לסחוב את קבוצתו לגמר על חשבון קאזאן החזקה (19:00, ספורט 3). הקבוצה הצרפתית תתארח במשחק חוץ בגראן קנאריה (21:00, ספורט 3). הפרס למנצחות: ככל הנראה עלייה ליורוליג

תקציר: ריאל מדריד - סן סבסטיאן 71:97/ספורט 1

אחרי עונה מלאת משחקים איכותיים, יוכלו הערב (שישי) וירטוס בולוניה ומונאקו להעפיל לגמר היורוקאפ ולעשות צעד משמעותי לעבר היורוליג בעונה הבאה. שתי הקבוצות מובילות 0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף של המפעל, ויוכלו לסיים את סדרת הטוב משלושה כבר הערב עם ניצחון, כשאם יפסידו, ישחקו ביום רביעי את משחק ההכרעה.

במשחק הראשון של הערב תארח יוניקס קאזאן את וירטוס בולוניה (19:00, שידור ישיר בספורט 3). הקבוצה של דימיטריס פריפטיס שבנויה בין היתר על ג'מאר סמית', אקס גלבוע/גליל וג'ון הולנד אקס הפועל ירושלים, הייתה קרובה מאוד להיות הראשונה שמנצחת העונה את בולוניה במפעל אלא שהצגה של מילוש תיאודוסיץ' עם 27 נקודות משכה את קבוצתו ליתרון 0:1. הרוסים יהיו חייבים להאט את הגאון הסרבי אם ברצונם לשמור על חלום הגמר בחיים.

מילוש תאודוסיץ' שחקן וירטוס בולוניה. קובי אליהו
בעונה הבאה ביורוליג? תאודוסיץ'/קובי אליהו

במשחק השני תארח גראן קנאריה את מונאקו (21:00, שידור ישיר בספורט 3) אחרי שהקבוצה הצרפתית ניצחה במשחק הראשון 77:82. הקבוצה הספרדית היא ככל הנראה המפתיעה ביותר שהגיעה לחצי הגמר ובנויה בעיקר על הרכז הנפלא איי ג'יי סלוטר וחבורה של שחקנים יעילים כמו ג'ון שורנה, סטן אוקויה ושחקן הפנים הפולני הצעיר הנהדר אלכסנדר בלצ'רובסקי. מונאקו, הפייבוריטית בחצי הגמר הזה, מאומנת על ידי המאמן זבזדן מיטרוביץ' כששני גארדים מחזיקים את הקבוצה - רוב גריי ודי בוסט. אחד היתרונות הבולטים של מונאקו העונה היא ההצטיינות של הסנטר מתיאס לסור, שאשתקד שיחק ביורוליג בבאיירן מינכן.

הקבוצות שיעפילו לגמר יקוו במקביל שוולנסיה לא תזכה להיכנס לפלייאוף היורוליג. אם הקבוצה הספרדית תיכנס לשמונה האחרונות, היא תבטיח את מקומה לפי השינוי בחוקי המפעל, ואז רק הזוכה ביורוקאפ תעפיל ליורוליג. אם ולנסיה לא תיכנס לפלייאוף, שתי פיינליסטיות היורוקאפ צפויות לשחק בעונה הבאה ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully