וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האנטר עשוי לקבל דקות נגד זניט, בריאנט: "עלינו אין לחץ"

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 12:28

במכבי תל אביב רוצים לסיים את עונת היורוליג בצורה חיובית במשחק החוץ נגד היריבה הרוסית שהפסד ימנע ממנה להיכנס לפלייאוף (20:00, ספורט 5). הסנטר שנעדר בשבועות האחרונים מפעילות שב להתאמן ויחזור לעניינים בהדרגה

שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. דני מרון
כמה הוא חסר. האנטר/דני מרון

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שישי, 20:00, ספורט 5) את זניט סנט פטרסבורג במסגרת מחזור הנעילה של שלב הבתים ביורוליג, במה שיהיה משחק הפרידה של הצהובים מעונת 2020/21 במפעל האירופי.

מכבי הגיעה אתמול לרוסיה ללא אנג'לו קלויארו שנשאר לצד אשתו שילדה אך עם אותלו האנטר שיצא לראשונה מזה כמה שבועות עם הקבוצה למשחק החוץ. האנטר עשה היום את אימון הקליעות של הקבוצה, ובמכבי מעריכים כי קיים סיכוי שיקבל היום כמה דקות לקראת חזרה שלו לכשירות. השחקן נפצע במהלך הניצחון על מכבי ראשון לציון לפני כשלושה שבועות ברגלו ומאז לא שיחק.

"זו הזדמנות לסיים בצורה חיובית", אמר אלייז'ה בראיינט, "הם נלחמים על מקום בפלייאוף אז הם יבואו רעבים ומוכנים לשחק, אבל עלינו אין לחץ - אנחנו יודעים מה הסיכויים שלנו ושמחים לבוא בפעם האחרונה ולסיים חזק".

בצד המקצועי רוצים בקבוצה לסיים את עונת היורוליג בצורה הטובה ביותר ועם ניצחון למרות שהמשחק קריטי דווקא ליריבה הרוסית. בעקבות הניצחון אמש של ולנסיה על באסקוניה יודעים בזניט כי הפסד היום או נגד פנאתינייקוס במשחק ההשלמה בשבוע הבא, והם לא ייכנס לשמונה הראשונות במפעל. מנגד, שני ניצחונות יעלו את הקבוצה לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully