וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיורוליג ל-NBA: גבי דק עוזב באופן מיידי את ריאל מדריד, יחתום באוקלהומה סיטי

דווקא אחרי שהבלאנקוס הבטיחו במחזור הנעילה את מקומם בפלייאוף היורוליג, הם מאבדים במהלך תמוה את הפורוורד הארגנטינאי שלהם. מוקדם יותר העונה עזב פקונדו קמפאסו ל-NBA מבלי שהובא לו מחליף

שחקן ריאל מדריד גבריאל דק מול שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', סנדי כהן. טוויטר ריאל מדריד, אתר רשמי
לא יפגוש שוב את מכבי תל אביב בשנים הקרובות. גבי דק מול אנטה ז'יז'יץ'/אתר רשמי, טוויטר ריאל מדריד

עונת 2020/21 עדיין רחוקה מלהסתיים, אבל ריאל מדריד בוודאי לא תתגעגע לחוויות הנדירות שהיא עוברת במהלכה. אמש (חמישי), במחזור הנעילה של היורוליג, הביסו הבלאנקוס את פנרבחצ'ה באיסטנבול 67:93 והבטיחו ברגע האחרון את מקומם בפלייאוף - אבל הם צפויים להגיע אליו בהרכב רזה וחסר עוד יותר מזה שהיה להם.

הפורוורד הארגנטינאי גבי דק, שהפך העונה לאחד השחקנים החשובים והמרכזיים בריאל, עוזב את הקבוצה באופן מיידי וצפוי לחתום בסוף השבוע על חוזה לשלוש שנים באוקלהומה סיטי תאנדר. לאור העובדה שמועד ההעברות הסתיים לפני זמן רב, פאבלו לאסו לא יוחלף להביא לו מחליף.

גבריאל דק שחקן ריאל מדריד. BSR Agency, GettyImages
שני ארגנטינאים פתחו את העונה במדריד ויסיימו אותה בארה"ב. גבי דק/GettyImages, BSR Agency

דק (26, 1.98) חווה עונת פריצה, כשניצל את הסגל החסר של ריאל כדי לשדרג את מעמדו ברוטציה. בסיבוב השני של היורוליג הוא העמיד ממוצעים של 12 נקודות ו-4.3 ריבאונדים.

הספרדים איבדו בשלב מוקדם של העונה את רכזם המוביל, בן ארצו של דק, פקונדו קמפאסו, מבלי להביא שחקן במקומו; אחר כך הם איבדו את אנתוני רנדולף בגלל פציעה, והסתפקו בהחתמתו של אלכס טיוס כסנטר מחליף. רק אתמול, כאמור, הצליחו לנעול את מקומם בין שמונה הגדולות, ודירוגם הסופי ייקבע רק לאחר השלמת המחזור, אבל הם לא ייהנו מיתרון הביתיות.

בליגה הספרדית מדורגת ריאל במקום הראשון עם מאזן מרשים של 1:27, וביום ראשון היא תתארח אצל ברצלונה. פאו גאסול, שצפוי לשחק הערב ביורוליג לראשונה זה 20 שנים נגד באיירן מינכן, יעמוד לרשותו של המאמן שרונאס יאסיקביצ'יוס בקלאסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully