וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן זלמנסון: "אנחנו לא מספיק טובים כרגע, ולא מצליחים להתחבר"

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 7:13

סנטר הפועל ירושלים שיתף בתחושות הקשות לאחר התבוסה בראשון לציון: "איננו יכולים להיראות ככה. אנחנו נשברים בקלות, ולא כל אחד יודע מה התפקיד שלו. לא רוצים להתפרק ולאבד את זה"

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
חוסר אונים. ירושלים/דני מרון

ב-6 במרץ 2011 הסתפק ג'רמי פארגו בשבע נקודות, כשמכבי תל אביב מחצה את הפועל ירושלים 66:107. אמש (חמישי), עשר שנים, חודש ויומיים מאוחר יותר, כשהוא כבר בן 35, הרכז האמריקאי פגש שוב את הירושלמים - הפעם במדי מכבי ראשון לציון - ולהט עם 18 נקודות ותשעה אסיסטים; האדומים הובסו 98:67, וספגו את הפסד הליגה הגדול ביותר שלהם מאז אותו ערב לפני עשור ביד אליהו.

עיקרי הדברים:

  • לאדומייטיס אין אפילו מאזן חיובי
  • ג'ייקובן בראון עזב לארה"ב
  • ביום שני: מכבי תל אביב בארנה
מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
אדומייטיס/דני מרון

המשבר הממושך של ירושלים ממאן להסתיים. עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, כשהיא מדורגת במקום החמישי בטבלת ליגת העל, וכשהמאמן הליטאי דאיניוס אדומייטיס אפילו לא מצליח לחבר מאזן חיובי בישראל (6:6 מאז הצטרף), לא נראה שיש לקבוצה ולראשיה פתרון באופק.

"זה ניגון חוזר", הודה בתסכול הסנטר עידן זלמנסון. "אנחנו לא מספיק טובים כרגע, ורואים את זה לכל אורך התקופה הארוכה. מבחינה מנטלית, אנחנו נשברים בקלות. אנחנו לא יכולים להיראות ככה בתור הפועל ירושלים. אני לא יכול לשים את האצבע על בעיה ספציפית, וקשה לי לפענח מה קורה. כקבוצה, זה לא מתחבר, ואין איך לברוח מזה. במשחקים יש יותר לחץ ואמוציות, ואנחנו לא משחקים בצורה רגועה כמו באימונים".

אם למישהו עוד היה ספק באשר לאפשרות שג'ייקובן בראון יוכל לשוב לפעילות העונה, הרי שאתמול הודיעה ירושלים כי הרכז האמריקאי עזב וטס לארה"ב להמשך הטיפולים בכתפו.

שחקן הפועל ירושלים עידן זלמנסון. דני מרון
ועכשיו, מכבי תל אביב. זלמנסון/דני מרון

זלמנסון: "המון קבוצות מצאו את הכימיה וההיררכיה שלהן, וככה ישחקו עד סוף העונה. בהפועל אילת, למשל, כל אחד יודע מה התפקיד שלו על המגרש. אנחנו עוברים הרבה שינויים: התחלף המאמן ואיתו השיטה; באים שחקנים, כמו ג'אמיל ווילסון שהלך, סטנטון קיד, ריי מקאלום. אין לנו עדיין את ההיררכיה, ולא כל אחד יודע באיזו פוזיציה הוא נמצא כרגע. זה משפיע. באפריל זה אמור לעבוד על אוטומט".

אם כל הצרות הללו לא מספיקות, אז ביום שני תעלה מכבי תל אביב לארנה. "זה המשחק הכי קשה שיש בליגה הזאת. זה לא הולך ונהיה קל יותר. לא נשאר עוד הרבה העונה, ואנחנו עדיין תלויים בעצמנו במאבק על האליפות. אנחנו לא רוצים להתפרק ולאבד את זה. כשאני מסתכל על השחקנים מסביבי, אני אוהב מה שאני רואה. כל אחד צריך להסתכל במראה ולעשות חושבים. אנחנו לא נוותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully