וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדומייטיס אחרי התבוסה: "אם ארגיש שהשחקנים לא מאמינים, אקבל החלטה"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 23:42

מאמן הפועל ירושלים לקח אחריות אחרי התבוסה הגבוהה מזה עשור: "אני צריך להביא רעיונות חדשים". גודס: "יותר קל כשיש את פארגו"

מאמן הפועל ירושלים דאינוס אדומייטיס. דני מרון
נראה מאוד לא טוב. אדומייטיס/דני מרון

הפועל ירושלים במשבר. אם ההד של שרשרת הפסדי הבית נחלש בזכות כמה ניצחונות חוץ, הרי שהערב (חמישי) תבוסה 98:67 למכבי ראשון לציון בבית מכבי ובבירה כבר לא יכולים להסתתר. השחקנים בשחור נראו הערב המומים בתום המשחק, אחרי רבע אחרון של 32:12.

התבוסה הערב הייתה הכי גבוהה של הפועל ירושלים מאז ה-107:66 למכבי תל אביב במרץ 2011. זו התבוסה הכי גבוהה של הקבוצה מהבירה ליריבה שהיא לא מכבי תל אביב, מאז ה-101:66 לעירוני נהריה בדצמבר 2006. וכשצריך לחפור בהיסטוריה כדי להגיע לשיאים שליליים, זה סימן לא טוב.

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים בהלם/דני מרון

"אנחנו לא מצליחים לעצור את הריצות של היריבות ואנחנו מאפשרים להן נקודות קלות וזריקות קלות - הדברים האלה יוצרים הפרש עצום", סיכם הערב המאמן המובס, דאיניוס אדומייטיס, "הם קלעו יותר מ-50 נקודות יותר מאיתנו בהזדמנות שנייה ומתפרצות. אי אפשר לנצח כשמגיעים 4 פעמים לקו העונשין, זה אומר שאתה לא מספיק אגרסיבי. הבעיה היא שאנחנו לא שולטים בריצות של היריבות, גם במשחק הקודם זה היה ככה. חייבים לדעת לעשות עבירות ומהלכים חכמים".

הליטאי התייחס למעמדו: "אני מדבר עם ההנהלה והשחקנים, אם ארגיש שהשחקנים לא מאמינים במה שאנחנו עושים, לא תהיה לי בעיה לקבל החלטה. בשבילי מה שחשוב זו הקבוצה, זאת לא החלטה קשה. אני צריך לתת יותר, אולי רעיונות חדשים, דברים אחרים, זאת העבודה שלי".

המאמן המנצח, גיא גודס: "אחד הדברים שדיברנו עליו לפני המשחק זה להיות אגרסיבי מהרגע הראשון ולא לרדוף אחרי ירושלים כמו במשחק הקודם. היינו יותר מרוכזים, אגרסיביים בהגנה, עשינו נקודות קלות, היינו חדים. משחק ענק מבחינתנו, קודם כל הגנתית".

על ג'רמי פארגו שהצטיין עם 18 נקודות, 9 אסיסטים והרבה מנהיגות: "זה הרבה יותר קל כשיש את פארגו בקבוצה, זה מתחיל שם. גם כשהבאתי אותו מלבנון למכבי, ידעתי שהוא יהפוך את הקבוצה. השילוב שלו עם מונרו הולך ומשתפר, נהיה הרבה יותר איכותי, כיף לאמן שחקנים ברמה הזאת. גם ההגעה של קולשוב שידרגה אותנו משמעותית. זאת קבוצה שהתחברה כבר, קבוצה שלא נלחצת ויודעת מה היא רוצה מעצמה. נועם דוברת עשה היום משחק הגנה מושלם, משחק הגנה כמו של דניס רודמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully