וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בארה"ב: שחקן הפוטבול לשעבר רצח חמישה אנשים, כולל שני ילדים, והתאבד

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 20:35

פיליפ אדאמס, ששיחק חמש עונות ב-NFL, רצח בתקרית ירי בדרום קרוליינה רופא, אשתו ושני נכדיהם, וירה בעצמו אחרי ששוטרים הקיפו את ביתו. אביו: "הפוטבול דפק אותו"

פיליפ אדאמס, סן פרנסיסקו 49. NFL, GettyImages
ירה, נמלט, התבצר בביתו והתאבד. אדאמס/GettyImages, NFL

שחקן הפוטבול לשעבר פיליפ אדאמס ירה והרג היום (חמישי) חמישה בני אדם בדרום קרוליינה, והתאבד בסיומה של תקרית ירי קשה וקטלנית. אדאמס היה בן 32 במותו. ההרוגים הם ד"ר רוברט לזלי, 70, אשתו ברברה, 69, ושניים מנכדיהם: אדה בת ה-9 ונוח בן ה-5. כמו כן נהרג ג'יימס לואיס, 38, שעבד בבית המשפחה. אדם שישי נורה ונאבק על חייו בבית חולים. בארה"ב מדווחים שההורים של אדאמס מתגוררים ליד ביתו של הרופא, ושהוא בעבר טיפל בו.

אדאמס שיחק 78 משחקים בליגת ה-NFL, בשש קבוצות במשך חמש עונות. הוא נבחר על ידי סן פרנסיסקו בדראפט של 2010. כמו כן שיחק גם בניו אינגלנד, סיאטל, אטלנטה, אוקלנד וניו יורק ג'טס. הוא סיים את הקריירה באטלנטה ב-2015.

בעונת הרוקי שלו הוא עבר ניתוח בקרסול, ולא חזר לשחק, עד ששוחרר מסן פרנסיסקו. בעונה שלאחר מכן עבר שני זעזועי מוח תוך שלושה משחקים במדי אוקלנד. היום אבא שלו אמר אחרי הטרגדיה: "אני יכול להגיד שהוא ילד טוב, הוא תמיד היה ילד טוב, אני חושב שהפוטבול דפק אותו. הוא לא דיבר הרבה".

אחרי שנחשד במעשה, נערך אחריו חיפוש שנמשך שעות. אחרי שנמצא הבית שבו שהה אדאמס הוקף על ידי שוטרים, עד שהוא החליט להתאבד. בן 32 היה במותו.

על פי הדיווחים, ד"ר לזלי היה רופא ותיק ומוערך בקהילה, אחרי שפתח שתי מרפאות לטיפול נמרץ, ואף ניהל חדרי מיון בבתי חולים בשארלוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully