וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיפאון בקבוצות רבות בשל חוסר הוודאות בתקציבי העונה הבאה

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 17:55

הקבוצות בעלות התקציבים הנמוכים יותר בליגת העל עדיין לא יודעות כמה כסף ייכנס מהטלוויזיה ומהמדינה ומתקשות להחתים שחקנים

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

קבוצות רבות בליגת העל, רובן בעלות תקציב בינוני ומטה, החליטו להקפיא את המגעים עם שחקנים לעונה הבאה בשל חוסר הוודאות בנוגע לשני פרמטרים משמעותיים מאוד בתקציביהן. מדובר בהכנסות מסעיף זכויות השידור וסעיף הסכם הטוטו.

כזכור, בתום העונה הנוכחית יסתיים הסכם השידורים שהכניס סכום של 126 מיליון שקל לעונה לכדורגל המקצועני. עדיין לא נחתם הסכם חדש לעונות הבאות, כך שאין ודאות לקבוצות באשר לסכום שייכנס להן מהשידורים. בנוסף לכך גם הסכם הטוטו, שהכניס לקבוצות סכום של 29 מיליון שקל בנוסף לכיסוי הוצאות שיטור, סדרנים ואבטחה על ידי המדינה, יסתיים בתום העונה. כאן מדובר בהסכם שאמור להתחדש מול משרד האוצר ומשרד הספורט, אך כיוון שאין ממשלה ואין תקציב לשנת 2021, לא ברור מתי ייחתם הסכם חדש מול הטוטו ובאילו סכומים בדיוק.

ג'קי בן זקן האיש החזק מ.ס. אשדוד עם ברק אברמוב בעלי בני יהודה. לירון מולדובן
איך תיפתר הסוגייה? בן זקן ואברמוב/לירון מולדובן

בכיר מאחת הקבוצות האמורות בליגת העל אמר היום: "איך אני יכול לסגור עם שחקנים לעונה הבאה, אם אני לא יודע כמה כסף יהיה לי מהטוטו ומהשידורים?". מנהלת הליגה עובדת על שני הנושאים האלה וגם מנסה במקביל לעדכן לקבוצות רשת ביטחון לעונה הבאה, שכן עדיין לא ברור מה יהיו השלכות הקורונה על עונת המשחקים הבאה. "יש הבדל גדול אם מכבי תל אביב או מכבי חיפה יוכלו למכור 10,000 כרטיסים לבין פתיחת בלומפילד והאצטדיון בחיפה ללא הגבלה ולכן גם בהיבט הזה יש המון סימני שאלה", אמר גורם המעורה בפרטים.

גילוי נאות: וואלה נמצאת בבעלות משותפת עם קבוצת צ'רלטון

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully