וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשו מהפך בלעדיהם? "גורצקה וזולה יחמיצו את הגומלין מול פריז סן ז'רמן"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 15:23

ב"בילד", מדווחים שצמד שחקני באיירן מינכן ייעדרו כשבועיים ויחמיצו את הגומלין ברבע גמר האליפות, מרקיניוס יעבור בדיקת מכרעת בשישי

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 1:0/ספורט 1

אחרי רצף של 19 משחקים ללא הפסד בליגת האלופות, באיירן מינכן אלופת אירופה הפסידה אתמול (רביעי) בביתה 3:2 לפריז סן ז'רמן סגניתה במשחק הראשון ברבע הגמר. לבווארים יש הזדמנות לתקן בגומלין, אך לצערם ההפסד לפריז לא היה המכה היחידה שהם ספגו במשחק הזה.

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול ניקלאס זולה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יחסר במרכז ההגנה של באיירן. זולה/רויטרס

ניקלאס זולה ולאון גורצקה, שני שחקני הרכב חשובים של האנזי פליק נפצעו במהלך המשחק ונאלצו להתחלף. בתקשורת בצרפת טוענים שזולה יחמיץ בוודאות את הגומלין שייערך ממש בקרוב, ביום שלישי בשבוע הבא. גם לאון גורצקה המצוין נאלץ להתחלף בגלל מתיחה בשריר וב"בילד" הגרמני טוענים שהוא וגם זולה ייעדרו בין שבועיים לשלושה וכמובן יחמיצו את הגומלין.

השניים יתווספו ברשימת החיסורים לרוברט לבנדובסקי הסקורר הפולני הפצוע ולסרז' גנאברי הקיצוני המצוין שנמצא חיובי לקורונה. ג'רום בואטנג יהיה זה שיחליף את זולה במרכז ההגנה אחרי שהחליף אותו גם במשחק האחרון.

ומה לגבי פריז סן ז'רמן? גם אלופת צרפת איבדה אתמול שחקן בשל פציעה ושחקן חשוב מאוד. מרקיניוס, הבלם הברזילאי המצוין נפצע מיד אחרי שכבש את ה-0:2. מרקיניוס יעבור בדיקה מכרעת ביום שישי, אך בכל מקרה ינוח ולא יהיה בסגל למשחק הליגה בשבת מול שטרסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully