וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלויארו יישאר לצד אשתו שילדה, ספרופולוס לפני היציאה לרוסיה: "רוצים לסיים טוב"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 12:57

מכבי תל אביב תנעל את עונת 2020/21 ביורוליג במשחק חוץ נגד זניט סנט פטרסבורג וטאריק בלאק (שישי, 20:00, ספורט 5) שצריכים את הניצחון כדי להשתחל לפלייאוף

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן זניט סנט פטרסבורג ארתוראס גודאיטיס. דני מרון
לא צפוי להיות מסופסל. סקוטי ווילבקין/דני מרון

מכבי תל אביב תנעל מחר (שישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5) את עונת 2020/21 ביורוליג כשתתארח ביובילני ספורט פאלאס אצל זניט סנט פטרסבורג. הצהובים מגיעים למשחק עם מאזן של 14 ניצחונות ו-19 הפסדים, ואילו היריבה הרוסית נלחמת על הכניסה לפלייאוף עם 18 ניצחונות ו-14 הפסדים, כשלהם מחכה עוד משחק השלמה נגד פנאתינייקוס בשבוע הבא.

האלופה הישראלית מגיעה למשחק אחרי הניצחון החלק על חימקי מוסקבה שלשום ביד אליהו. הצהובים התפוצצו במשחק הבית האחרון שלהם נגד יריבה חלשה וכעת מגיעים נחושים כדי לסיים את העונה עם ניצחון חוץ במשחק בו רק ליריבה שלהם יש על מה לשחק.

מכבי תל אביב יוצאת למשחק ללא הפצועים - אותלו האנטר, יובל זוסמן ועומרי כספי, כמו גם אנג'לו קלויארו שישאר עם אשתו שילדה שלשום. כשיאניס ספרופולוס יחלק את דקות המשחק בין שחקני הרוטציה, אך לא צפוי לספסל שחקני מפתח כמו סקוטי ווילבקין שקיבל מנוחה ארוכה בניצחון על חימקי.

"אנחנו משחקים נגד קבוצה שנלחמת עדיין על ההעפלה לפלייאוף, הם ירצו לנצח מאוד", אמר יאניס ספרופולוס לקראת המשחק, "זה יהיה משחק היורוליג האחרון שלנו, לרוע מזלנו לא נמשיך, נרצה לשחק הכי טוב שאפשר. יש לנו יריבה איכותית מנגד, קבוצה שכל העונה שיחקה טוב מאוד, ואנחנו מצפים למשחק טוב, רוצים לשחק טוב כדי לסיים בצורה הכי טובה".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"לרוע מזלנו לא נמשיך". יאניס ספרופולוס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כאמור, זניט מגיעה למשחק וגורלה בידה כדי להעפיל לפלייאוף. אם הקבוצה הרוסית תנצח את מכבי תל אביב ופנאתינייקוס היא תעלה לשמונה האחרונות בפעם הראשונה בהיסטוריה. אם תפסיד את אחד משני המשחקים הללו, היא תלויה בתוצאות של היריבות שלה ועשויה למצוא את עצמה מחוץ לשמונה הראשונות אחרי עונה בה שהתה בחלק העליון של הטבלה לכל אורכה.

הקבוצה של צ'אבי פסקוואל, שניצחה ביד אליהו בסיבוב הראשון 72:78 מקבל כמות דו ספרתית של נקודות רק משחקן אחד העונה - קווין פאנגוס שקולע 12.5 נקודות ומוסיף 6.5 אסיסטים למשחק. חוץ ממנו לא פחות משישה שחקנים קולעים בין 8 ל-10 נקודות - ארטוראס גודייטיס (9.8), בילי בארון (9.6), וויל תומאס (8.8 נקודות ו-5 ריבאונדים), אלכס פוריטרס (8.6), מתאוש פוניטקה (8.3) ואוסטין הולינס (8).

למכבי תל אביב מחכה מפגש עם האקס טאריק בלאק שחתם לפני חודשיים בזניט אך החל לשחק רק לאחרונה כשהממוצעים שלו בשבעה משחקים הם 3.1 נקודות ו-2.3 ריבאונדים. למרות זאת, בשני משחקיו האחרונים רושם בלאק 7 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully