וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: קריאף ועלי מוחמד צפויים לפתוח, אלירן עטר בספק

הקבוצה של יוסי מזרחי תנסה להשיג ניצחון שני רצוף ולברוח סופית מהתחתית. התלבטות בין מתאוסיניו לעטר, שסובל מרגישות במפשעה. שיר צדק מורחק מנגד, אלמוג כהן בספק (שבת, 20:30, ספורט 1)

מחזור 28הסתיים10/04/2021
מכבי נתניה
  • קניקובסקי (2)
0:1
    בית"ר ירושלים
    תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 2:1/ספורט 1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה רוצה לסיים ראשונה בפלייאוף התחתון ותנסה מחר לפתוח פער קטן על בית"ר ירושלים. הקבוצה של ריימונד אטפלד נמצאת בירידה בכל הקשור לתוצאות וגם בשביל להרים את מצב הרוח רוצים במועדון שלוש נקודות אחרי זמן רב שהקבוצה לא ניצחה. שיר צדק המורחק ייעדר. זלטאן שאחוביץ' פצוע וגם אלמוג כהן בספק בגלל פציעה קלה שהוא סוחב השבוע. קיליאן ואן דר קאפ ועידו וייר יפתחו בהגנה. בהתקפה צפוי פרנן גורה לקבל את האשראי. רז כרמי שהציג יכולת מעולה במשחק הקודם ימשיך בשער בגלל הפציעה של דני עמוס.

    שוער מכבי נתניה רז כרמי. ברני ארדוב
    ימשיך בשער של נתניה. רז כרמי/ברני ארדוב

    בית"ר ירושלים

    בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה. יוסי מזרחי לא תירגל הרכב לקראת המשחק, אך נראה שיבצע כמה שינויים. אופיר קריאף צפוי לפתוח כבלם לצד אור זהבי, עלי מוחמד צפוי לחזור לקישור לצד אביאל זרגרי ובקישור ישנה התלבטות בין אלירן עטר למתאוסיניו, כאשר עטר סובל מרגישות במפשעה לאורך הימים האחרונים וייתכן שטוב יותר עבורו יהיה לעלות מהספסל. אוראל דגני עדיין לא כשיר ולא ייכלל בסגל, כמו גם תמיר עדי וניקו אולסק. בהתקפה ישנה התלבטות בין ירדן שועה לחלאופילו פלייטר.

    בבית"ר יודעים שניצחון יסגור את הסיפור בתחתית מבחינתם ויאפשר למזרחי לשתף צעירים בהמשך העונה. עד עתה במועדון לא החלו בהכנות לעונה הבאה וממתינים שתקציב הקבוצה יתבהר. למרות הדברים של חוגג במסיבת העיתונאים, עד עתה לא נעשתה פעולה ממשית מול עידן ורד על אף שבמועדון מבהירים גם היום כי יישבו איתו והוא יישאר במועדון. מעבר לעלי מוחמד אותו ינסו למכור בקיץ, בבית"ר היו רוצים למכור גם את ירדן שועה, אשר ישנה אכזבה מהתנהלותו לאורך העונה.

    המאמן יוסי מזרחי ערך מסע"ת שבה הוא התייחס ליריבה ואמר לאתר הרשמי: "אני מקווה מאוד שנגד נתניה, שהיא קבוצה שעושה עונה פנטסטית מבחינתה והיתה צריכה להיות בפלייאוף העליון מבחינת יכולת, נבוא הרבה יותר מאורגנים טקטית והרבה יותר נחושים, כי בלי זה חבל על הזמן שנתניע את האוטובוס מירושלים".

    על שילוב צעירים במשחקי הקבוצה הוסיף: "אני לא מכיר את המושג הזה צעירים, אני מכיר שחקנים טובים ופחות טובים, שחקנים רעבים להצליח ושחקנים ששבעים מאוד. זה לא תמיד לפי תעודת זהות, מי שיראה לי שיש לו רצון ויכולת ויכול לשחק יקבל את ההזדמנות".

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"
    מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. דני מרון
    יוליך את בית"ר לניצחון שני רצוף? מזרחי/דני מרון

    טריוויה

    * בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 104 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר מובילה 32:42 בניצחונות ועוד 32 משחקים נגמרו בתיקו.

    * בכל 11 המפגשים האחרונים עם בית"ר ירושלים, נתניה הוציאה לפחות כדור אחד מהרשת. הפעם האחרונה ששמרה מולה על שער נקי הייתה באוגוסט 2015, עם 0:0 ביתי.

    * מכבי נתניה נמצאת ברצף של שלושה משחקים ללא הבקעה, בפעם השנייה העונה. בצורת ארוכה יותר לא הייתה לה מאז ששת המשחקים בינואר-פברואר 2016, בדרך ללאומית.

    * כל 12 המפגשים האחרונים של יוסי מזרחי עם מכבי נתניה, אותה העלה לליגת העל ב-2014, הגיעו להכרעה. היו לו שבעה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, כשהתיקו האחרון היה 0:0 כמאמן מ.ס. אשדוד באפריל 2009.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 1330

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully