וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - בני יהודה: בירם כיאל ייעדר, עמית זנטי צפוי לפתוח מנגד

הקפטן יחסר למארחים, שרוצים לברוח סופית מהתחתית ולסבך עוד יותר את הזהובים שמגיעים אחרי ניצחון קריטי על הפועל חיפה. האסלביינק וחלאיילה ימשיכו בחוד (שבת, 18:30, ספורט 5+ לייב)

מחזור 28הסתיים10/04/2021
בני סכנין
  • גולדנברג (23)
1:1
  • (90) בוזגלו
בני יהודה תל-אביב
תקציר ה-1:1 בין בני יהודה לבני סכנין/ספורט 1

בני סכנין

קשרה של בני סכנין בירם כיאל ייעדר ממשחק התחתית החשוב נגד בני יהודה בשל צהובים, כאשר במועדון מודאגים שחסרונו ישפיע לרעה. בקרב השחקנים קיימת התחושה שניצחון על בני יהודה יכול להבטיח כמעט ודאית את ההישארות. "זה משחק על שש נקודות ואולי יותר מכך, כי זה יכול להוציא את הרוח מהמפרשים שלהם", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו מבינים את המשמעות ונעשה הכל כדי לצאת מהמשחק הזה עם שלוש נקודות". נייג'ל האסלביינק ואוסמה חלאיילה ימשיכו לקבל קרדיט למרות שהם ממעטים לכבוש.

שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ' מול שחקן בני סכנין נייג'ל האסלביינק. ברני ארדוב
ימשיך בהתקפה. האסלביינק/ברני ארדוב

בני יהודה

למרות הניצחון על הפועל חיפה, בני יהודה תצא מחר למשחק חוץ בדוחא בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תקרב אותה מאוד ללאומית. המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "כמובן שאנחנו מגיעים למשחק מאוד קריטי במאבקי ההישרדות, נגד קבוצה טובה שנמצאת בתקופה טובה. מדובר בקבוצה שכמעט לא סופגת שערים בתקופה האחרונה וכמובן שנצטרך להיות במיטבנו בשביל לחזור עם נקודות".

על סיכויי הקבוצה הוסיף: "כמו לפני המשחק מול הפועל חיפה, אני שוב אומר - אנחנו בתוך המועדון מאמינים שאפשר לעשות את זה, אבל בשביל לעשות את זה צריך להסתכל מטרה-מטרה. כרגע המטרה הקרובה שלנו היא בשבת, בדוחא - מול בני סכנין". עמית זנטי צפוי לפתוח ב-11 אחרי שנכנס כמחליף והצטיין מול הפועל חיפה, ייתכן שגם סתיו פיניש ייכנס להרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עמית זנטי בני יהודה. מאור אלקסלסי
הפעם צפוי לפתוח. עמית זנטי/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 36 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשבני יהודה מובילה 7:18 בניצחונות ועוד 11 משחקים לא הוכרעו.

* בני סכנין היא קבוצת הבית הגרועה בליגה עם 10 נקודות בלבד ורק ארבעה שערים כמארחת, אם כי הם בכל זאת הספיקו לה לשלושה ניצחונות.

* סכנין לא ספגה בשלושת המחזורים האחרונים. ארבעה משחקי ליגה עם שער נקי? את זה היא לא עשתה בליגת העל מאז ינואר-פברואר 2016, אז היו לה חמישה ניצחונות בלי ספיגה ובתווך תיקו מאופס.

* יוסי אבוקסיס החזיק במאזן נקי מהפסדים מול סכנין עד מרץ 2018, אבל בחמשת המפגשים האחרונים לא הצליח לנצח את האקסית (שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים) והעונה הפסיד בדוחא עם הפועל באר שבע.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: דוחא
קהל: 1500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully