וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איל ברקוביץ' התגרה בהארטסון, יש לו מזל שהוא בעט בו ברגל שמאל ולא ימין"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 10:43

ריו פרדיננד שחזר את התקרית המפורסמת בין השניים ב-1998: "זה היה משקל כבד נגד משקל נוצה". ג'ו קול: "הם היו טעונים והתעמתו בכל שבוע"

תקציר: ווסטהאם - ארסנל 3:3/ספורט 1

איל ברקוביץ' עשה קריירה אדירה ככדורגלן. אלא שלצערו מהקריירה שלו זוכרים גם כמה תקריות שלא קשורות לכדורגל כמו תפיסת אשכיו של איציק זוהב ובעיקר התקרית המפורסמת עם ג'ון הארטסון, שבעט בפרצופו במהלך אימון שגרתי של ווסטהאם בספטמבר 1998.

ברקוביץ' התעמת עם חברו לקבוצה אחרי שזה תיקל אותו בחריפות באימון. הקשר הישראלי כעס מאוד על התיקול וזה בתגובה הימם אותו אותו עם בעיטה ישר לפרצוף לעיני השחקנים ההמומים באימון.

ג'ון הארטסון בועט בפרצופו של איל ברקוביץ'. ארכיון, צילום מסך
"משקל כבד נגד משקל נוצה". הארטון וברקוביץ' בתקרית המפורסמת/צילום מסך, ארכיון

אחד מהשחקנים ההמומים היו ריו פרדיננד, בלם הקבוצה דאז והיום פרשן בכיר ברשת BT. פרדיננד נשאל על התקרית הכי זכורה לו בעקבות העימות האחרון בין אנטוניו רודיגר לקפה בצ'לסי. הוא בחר בתקרית בין ברקוביץ' להארטסון ותיאר אותה כ"קרב בין משקל כבד למשקל נוצה".

פרדיננד חשף בדיוק את מה שקרה ואמר: "שיחקנו משחק אימון פנימי, התוצאה הייתה 0:5 או משהו כזה. איל תמיד היה בקבוצה הטובה יותר והקבוצה שלו תמיד ניצחה. הוא גנב את הכדור מג'וני ורץ איתו, כשהוא צוחק. לפני כן כמה שחקנים אמרו: 'בואו נעצור את המשחק כי הוא יכול להיגמר בדמעות'. ברקוביץ' רץ עם הכדור וצחק על ג'ון וג'ון רדף אחריו ותיקל אותו".

"ברקוביץ' שכב על הדשא וסבל מכאבים, ג'וני רדף אחריו ואמר לו 'תפסיק להיות טיפש'. איל הגיב וצעק לעברו 'לך מכאן, מה אתה עושה? ואז נתן מכה לג'ון מכה ברגל. התגובה של ג'ון הייתה מיידית עם בעיטה לפנים. לאיל היה מזל שזו הרגל השמאלית ולא הימנית. הוא בעט לו בפרצוף עם הנעל השמאלי, הרעש היה מדהים, הוא צרח".

אבל זה לא הכול, פרדיננד חשף שג'וליאן דיקס, אחד השחקנים שהיו באימון, הביא אליו את בנותיו הצעירות שצפו באימון. אחת הבנות צעקה: "אבא, הוא בוכה". "זה היה מדהים", הוסיף פרדיננד, "זה היה משקל כבד נגד משקל נוצה".

גם ג'ו קול, עוד שחקן עבר גדול שהיה באותו אימון, סיפר על מה שהוא חווה: "הייתי על המגרש לידם ושמעתי את הרעש. זה היה קשה לצפייה. הם היו טעונים, הם רבו כל שבוע ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully