וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ארבעה ימים אחרי גמר הגביע, 1:1 בין ריאל סוסיאדד לאתלטיק בילבאו בליגה

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 0:02

האורחת נאלצה לערוך מסדר כבוד ליריבתה המושבעת שזכתה על חשבונה בגביע במוצ"ש, הובילה משער של אסייר ויאליברה (85), אבל רוברטו לופס קבע שוויון דרמטי (89)

יורי שחקן אתלטיק בילבאו מול אנדר ברנצ'אה שחקן ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
נפצע והוחלף. יורי מול אנדר ברנצ'אה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ארבעה ימים אחרי הדרבי ההיסטורי ביניהן בגמר גביע המלך, בסיומו ריאל סוסיאדד חגגה תואר ראשון מאז 1987, שתי הקבוצות של חבל הבאסקים נפגשו הערב (רביעי) כדי לנעול את המחזור ה-29 בלה ליגה ונפרדו ב-1:1 דרמטי, כשאתלטיק בילבאו נאלצה לערוך מסדר כבוד ליריבתה המושבעת ושוב לא ניצחה במגרשה - דבר שהצליחה לעשות רק פעם אחת בעשור האחרון.

שחקני אתלטיק בילבאו חוגגים עם אסייר ויאליברה (במרכז). Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער היתרון שלו החזיק מעמד רק ארבע דקות. אסייר ויאליברה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ללא דויד סילבה שנפצע בגמר ואסייר יראמנדי שיחזור גם הוא רק בחודש הבא, אימנול אלגואסיל ערך חמישה שינויים בהרכב המארחת, כשמנגד מרסלינו שמר בדיוק על אותם 11 שפתחו בגמר בסביליה במוצ"ש האחרון. המחצית הראשונה לא הניבה אפילו איום אחד למסגרת, אבל סיפקה שני פצועים: יראי אלברס נאלץ לצאת בדקה ה-14 בצד של בילבאו, ואילו ריאל סוסיאדד איבדה את המגן איהאן מוניוס שנפצע בדקה ה-33. גם יורי, המגן השמאלי של האורחת, נפצע ונטש בדקה ה-49.

בדקה ה-85 הריחו האדומים ניצחון נדיר, כשאלכס ברנגר מצא את הראש של המחליף אסייר ויאליברה שנגח פנימה מקרוב, אבל בחלוף ארבע דקות המחליף רוברטו לופס הפציץ מרחוק וקבע 1:1. זה היה תיקו שלישי ברציפות של אתלטיק בילבאו, שנותרה במקום ה-10 עם 36 נקודות. 10 פחות מריאל סוסיאדד שחזרה למקום החמישי אחרי שני הפסדים וכרגע מחזיקה בכרטיס לשלב הבתים של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully