וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: רוני לוי בלחץ, מיגל ויטור "מתבייש", מרבית הזרים לא ימשיכו

7.4.2021 / 7:15

תחושת כישלון בבאר שבע אחרי ההפסד לאשדוד: המאמן מודה ש"הכל יכול לקרות" לקראת העונה הבאה, הבלם על סף ייאוש, אכזבה עצומה מאקולטסה, רוזה ואגודלו

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל באר שבע/ספורט1

תחושת חוסר אונים וכישלון בהפועל באר שבע אחרי ההפסד הביתי אמש (שלישי) למ.ס. אשדוד. בהפועל באר שבע סימנו את המשחק אמש באיצטדיון טרנר כהזדמנות האחרונה להישאר במירוץ לכרטיס לקונפרנס ליג, משימה שהוצבה בפני רוני לוי ושחקניו על ידי הבעלים אלונה ברקת. בקבוצה היו משוכנעים שאחרי ההופעה הטובה בבלומפילד מול מכבי תל אביב וההפסד המינימלי בשבת שעברה לאלופה, תראה הפועל באר שבע ניצוצות של שדרוג היכולת, אבל במקום זאת הגיעה אתמול המחצית הראשונה בה אשדוד הובילה כבר 0:2 וחשפה עד כמה הפועל באר שבע קבוצה לא טובה שתהיה חייבת לעשות שינוי מקצה לקצה לעונה הבאה, כדי לנסות לחזור ולהיות קבוצת צמרת.

המאמן רוני לוי הודה אמש בתום המשחק במסיבת עיתונאים כי לא לזה הוא פילל כשחתם בקבוצה. יחד עם זה, אמר המאמן כי מוקדם לדעתו להסיק מסקנות באשר אליו. "אני לא חושב שצריך לשפוט אותי לפי משחק אחד או עשרה משחקים", אמר לוי שחתום לעונה הבאה. על האפשרות שהוא לא יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה לאור התוצאות העונה, אמר לוי: "בכדורגל הכל יכול להיות. כדורגל הוא דינמי, כולנו יודעים. אני יודע שכדי לצאת ממצב לא טוב, צריך לעבוד קשה ולנצח בכוח את המשחק הראשון שאחריו דברים יבואו יותר בקלות".

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. ברני ארדוב
שופטים אותו מהר מדי? רוני לוי/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • רוני לוי בלחץ אחרי ההפסד לאשדוד: "אם אמשיך בעונה הבאה? הכל יכול להיות"
  • אקולטסה ורוסה עם חוזים לעונה הבאה, אבל לא צפויים להמשיך בקבוצה
  • מיגל ויטור על סף ייאוש: "אני מתבייש באיך שנראינו. אין לנו זכות לדבר על אירופה"

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה

לוי בחר לעשות שלושה שיניים בהפסקה ובין היתר הוציא את חאתם עבד אלחמיד. כשנשאל על ידי התקשורת אם קרה משהו ספציפי עם אלחמיד, אמר: "גם אם יש משהו עם שחקן כזה או אחר, אני לא אגיד את הדברים בחוץ לתקשורת. עשיתי שינויים בהפסקה כי רציתי לעשות שינוי ולזעזע. יכולתי באותה מידה להחליף כמעט את כל השחקנים. למעט שניים או שלושה, כל אחד יכול היה להיות מוחלף בהפסקה. במחצית השנייה כבר שיחקנו קצת יותר טוב".

מיגל ויטור ישב אתמול בפרצוף מאוד עגום מול התקשורת ונראה כי המצב של הקבוצה מכביד עליו מאוד. "אני מתבייש באיך שנראינו ומתנצל", אמר הפורטוגלי. "במצבנו אין לנו בכלל רשות לדבר על אירופה. אנחנו צריכים לעבור משחק, משחק ולנסות לחזור לנצח ולקחת נקודות". גם חברו ז'וזואה שחזר לשחק אתמול אחרי תקופה ממושכת, לא תרם יותר מדי.

משחקי הפלייאוף היו צריכים לקבוע לא מעט לגבי עתיד חלק מהשחקנים, שלא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה, אבל יש גם שחקנים כמו אלטון אקולטסה ופארליי רוזה עם חוזים לעונה נוספת, אבל בקבוצה מאוד מאוכזבים מהם והם לא צפויים להישאר. גם החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודלו לא צפוי להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully