וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל לאומית: אשקלון ניצחה גם בעכו, אשדוד התפוצצה על קרית אתא

6.4.2021 / 21:26

הקבוצה של חנן הירשוביץ ניצחה בצפון 72:80 ושמרה על יתרונה במקום הראשון. השנייה הביסה את הקבוצה מהקריות 78:105. חבל מודיעין ניצחה את הוד השרון, גליל עליון הביסה את רעננה. ניצחון בכורה לשמוליק ברנר ברמת גן, הצגה לברייס וושינגטון בנתניה

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אשקלון ממשיכה בשלה. דילייני/ברני ארדוב

משחקי הליגה הלאומית בכדורסל מתקרבים בצעדי ענק לעבר הפלייאוף והערב (שלישי) נערכו שישה משחקים מהמחזור ה-30, שהיה במקור אמור להיות המחזור האחרון. כל קבוצות הצמרת שמרו על סטטוס קוו - אליצור אשקלון ניצחה בעכו ושמרה על יתרונה במקום הראשון, מכבי אשדוד מחצה את אליצור קרית אתא, הפועל חבל מודיעין התקשתה אך ניצחה את הוד השרון ואילו גליל עליון טיילה ברעננה. עירוני רמת גן רשמה ניצחון ראשון תחת שמוליק ברנר על חשבון רמת השרון ואילו אליצור נתניה גברה על הפועל עפולה.

הפועל עכו/מטה אשר - אליצור אשקלון 80:72

גם הקבוצה העיקשת מהתחתית לא יכלה למוליכה הגאה של חנן הירשוביץ'. עכו של עמית תמיר רשמה משחק מצוין, איתגרה את אשקלון במשך כמעט ארבעה רבעים, אבל האורחת הפגינה הרבה שקט נפשי והצליחה לצאת עם ניצחון החוץ שמקרב אותה להבטחת המקום הראשון בתום העונה הסדירה. פול דילייני קלע 19 נקודות למנצחת, ארבעה שחקנים קלעו 12 נקודות לעכו.

מכבי אשדוד - אליצור קרית אתא 78:105

ניצחון ענק לקבוצה של עופר רחימי שממשיכה לדהור בצמרת הגבוהה בדרך לאיים על אחד הכרטיסים לליגת העל. אשדוד ברחה ברבע השני ליתרון של 20 נקודות והגדילה אותו מעל ל-30 במחצית השנייה על חשבון קרית אתא שהגיעה במומנטום מצוין לעיר הנמל. דוראנד סקוט הוביל חמישה קלעים בספרות כפולות אצל המנצחת עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, אלייז'ה הירש קלע 16 לקרית אתא.

הפועל חבל מודיעין - מכבי הוד השרון 67:74

ניצחון קשה לקבוצת הצמרת של רמי כהן על חשבון הקבוצה המפתיעה של אלון שטיין. חבל מודיעין לא הצליחה לייצר פער מהיריבה עד לשניות הסיום כשהוד השרון יוצאת עם הרבה מאוד מחמאות. לייס דאן, שראה הלילה את ביילור בה כיכב בעבר זוכה בטורניר המכללות, הצטיין עם 23 נקודות, אקסבייר מון קלע 20 למפסידה.

סנטר הפועל תל אביב דוראנד סקוט. מגד גוזני
הצטיין באשדוד. דוראנד סקוט/מגד גוזני

מכבי רעננה - הפועל גליל עליון 86:69

במשך מחצית האמינה רעננה מהתחתית ביכולתה להפתיע את הקבוצה מכפר בלום, אך במחצית השנייה פערי הרמות בין הרביעית בטבלה לקבוצה שמתחת לקו האדום כבר היו ברורים בעוד גליל משייטת ל-20 דקות בהן ניצחו 26:43. אלון ספיר וקנדל אנתוני קלעו 21 נקודות כל אחד לגליל, אנטינו ג'קסון קלע 20 לרעננה.

מכבי עירוני רמת גן - א.ס רמת השרון 66:70

ברכות לשמוליק ברנר שרושם ניצחון בכורה כמאמן רמת גן אחרי חמישה הפסדים ובמשחק שנותן מרווח נשימה לקבוצה מזיסמן ואולי מחייה את מחשבות הפלייאוף. רמת גן שלטה במחצית הראשונה, אבל רמת השרון הצליחה להפוך עד הרבע האחרון בו שוב נטלה המארחת את ההובלה ונחלצה מניסיון קאמבק של השניות האחרונות. בני בוטרייט הוביל את רמת גן עם 18 נקודות, גיל אמיתי קלע 14 נקודות למפסידה.

אליצור נתניה - הפועל עפולה 73:81

אחרי שני הפסדים רצופים הקבוצה של רובן נייברגר חוזרת לנצח על חשבון הקבוצה השאפתית מהעמק. משחק צמוד התפתח באולם ישורון כששתי הקבוצות מעבירות את היתרון ביניהן לאורך שלושה רבעים, אלא שברבע האחרון הצליחה נתניה לייצר יתרון ולשמור עליו. ברייס וושינגטון רשם משחק פנטסטי לנתניה עם 23 נקודות ו-21 ריבאונדים, כשגם איתי מושקוביץ' מוסיף 19 נקודות, 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'ימי הול קלע 18 לעפולה, בעוד קרון דשילדס עם משחק נפל של 2 מ-16 מהשדה.

מכבי קרית מוצקין - הפועל רמת גן/גבעתיים 84:97

ההפתעה של המחזור. נועלת הטבלה היממה את רמת גן/גבעתיים וסיבכה את מצבה במאבק הפלייאוף, כשעל הדרך היא חוזרת לחיים וקרובה שוב לקו האדום. קרית מוצקין שלטה במשחק מהפתיחה והאורחת לא הייתה קרובה. כריס אוטול רשם משחק מפלצתי עם 22 נקודות ו-18 ריבאונדים למוצקין, 29 נקודות של ג'רמי קומבס לא עזרו לאורדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully