וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהוזז מאטלנטה: משחק האולסטאר של ה-MLB ייערך בדנבר

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 20:48

בליגה החליטו שאצטדיון קורס פילד של הרוקיז יארח את המשחק המסורתי ב-13 ביולי, לאחר שהאירוע הועבר מאטלנטה בעקבות חוקי ההצבעה החדשים במדינת ג'ורג'יה

אצטדיון קורס פילד, דנבר. Justin Edmonds, GettyImages
נתראה בקיץ. אצטדיון קורס פילד/GettyImages, Justin Edmonds

פחות משבוע לאחר שהחליטו להזיז את משחק האולסטאר של 2021 מאטלנטה בעקבות חוקי ההצבעה החדשים במדינת ג'ורג'יה שעוררו סערה גדולה בארצות הברית, הודיעו הערב (שלישי) ראשי ה-MLB על המארחת החלופית: דנבר. העיר תארח את האירוע החגיגי לראשונה מאז 1998.

"ה-MLB אסירי תודה לרוקיז, לדנבר ולעיריית קולורדו על התמיכה במשחק האולסטאר בקיץ", אמר הקומישנר רוב מנפרד ג'וניור. "אנחנו מעריכים את הגמישות וההתלהבות הדרושים כדי ליצור אירוע נהדר לענף ולאיזור. אנחנו כבר מחכים לחגוג את השחקנים הטובים ביותר שיש לבייסבול להציע, ולבדר אוהדים בכל רחבי העולם". המשחק ייערך ב-13 ביולי.

"במהלך השבוע האחרון ניהלנו שיחות עם מועדונים, שחקני עבר והווה, ארגון השחקנים ואחרים, ושמענו את דעותיהם בנושא. בעקבות זאת, החלאטתי שהדרך הטובה ביותר להציג את הערכים שלנו כנף ספורט יהיו בהזזת משחק האולסטאר והדראפט של ה-MLB", אמר הקומישנר בסוף השבוע שעבר. "הליגה שלנו תומכת בזכויות הבחירה של כל האמריקאים ומתנגדת למגבלות בקלפיות... ב-2020 עודדנו אוהדי בייסבול להצביע ונמשיך לעשות את זה. נמשיך גם לתמוך בקהילות הספורט באטלנטה, אבל עכשיו נשלים את בחירת העיר החדשה לאירוח ונודיע על כך בהקדם".

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully