וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הקורונה הייתה נגדנו, מקווה שהעונה הבאה תהיה הרבה יותר טובה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 21:03

מאמן מכבי תל אביב סיכם עונת יורוליג מאכזבת: "לא שיחקנו עם האוהדים שהם הכוח שלנו". על שיתוף הצעירים: "שמח בשביל דורי סהר ויונתן אטיאס, אנחנו בונים עליהם"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מקווה לעונה טובה יותר בשנה הבאה. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) את משחק הבית האחרון שלה ביורוליג והביסה כצפוי 62:92 את חימקי מוסקבה האומללה. אחרי ההפסד המביך מול וילרבאן, הקבוצה של ספרופולוס הוציאה את כל העצבים על הרוסים במשחק שבו אפילו דורי סהר ויונתן אטיאס קיבלו דקות.

שחקני מכבי תל אביב עוז בלייזר, אלייז'ה בריאנט. דני מרון
לא כוחות. בלייזר ודורסי/דני מרון

ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "כולנו שמחים על המשחק הטוב, זה היה המשחק האחרון שלנו באולם הביתי שלנו, רצינו לשחק משחק רציני. ידענו שליריבה יש הרבה חיסורים והם קבוצה חלשה, אבל הרצינות שלנו נראתה על המגרש והדומיננטיות שלנו גם. כולם שיחקו טוב ולכן אני מאוד מרוצה".

"אני מרוצה כי שיחקנו משחק קבוצתי גם בהגנה וגם בהתקפה, השגנו כמה מטרות במהלך המשחק, יש לנו שישה שחקנים בספרות כפולות, וכמות האסיסטים והריבאונדים מראה על הריכוז שלנו. שמחים שהקהל שלנו התרגש מהמשחק הזה ומקווים שיהיו לנו יותר קהל בליגה הישראלית ובעונה הבאה יהיה אולם מלא ושהקהל שלנו יהיה איתנו".

על הצעירים שקיבלו דקות: "אני מרוצה בשביל דורי סהר בעיקר וגם יונתן אטיאס, דורי שיחק הרבה דקות, אנחנו בונים עליו, טוב שהוא השתתף במשחק יורוליג. כל הצעירים שלנו בתהליך להיות מוכנים לשחק בליגה הישראלית ולהשתפר ולהיות מוכנים גם ליורוליג".

על השפעת הקורונה על העונה: "אני מקווה שלא תהיה שוב קורונה כי ההשפעה של הקורונה הייתה נגדנו, לא שיחקנו עם האוהדים שלנו שהם הכוח שלנו. זה היה מאוד קשה מקצועית להתגבר על בעיות. אני מקווה שהמצב הזה יימשך ונמשיך עם הנורמליות, ותהיה לנו עונה טובה בהרבה בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully