וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאקבי: "קאלה קרא לי חרא שחור", בלם קאדיס מכחיש: "הוא משקר"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 20:49

שחקנה של ולנסיה הגיב לראשונה לתקרית הגזענית: "בלתי נסבל, לא אעבור על זה בשתיקה". גם בוולנסיה זועמים: "לא מאמינים לך". קאלה: "זה לא נכון, אין גזענות בספרד"

מוקטר דיאקבי, שחקנה של ולנסיה שהחליט לרדת מכר הדשא בדקה ה-30 במשחק מול קאדיס לכ-20 דקות כאות מחאה אחרי ששחקן היריבה חואן קאלה הפנה לעברו קללה גזענית, שבר היום (שלישי) שתיקה.

"הוא העליב אותי, הוא אמר לי חרא שחור", אמר דיאקבי בסרטון שהעלה לרשת. "כולכם ראיתם את התגובה שלי על כר הדשא. מה שקרה בלתי נסבל ואני לא יכול לעבור על זה בשתיקה".

"אין כאן קורבן אחד, אלא שניים", הגיב לו קאלה. "אם היינו מדברים רק שנינו, היינו פותרים את זה, אבל מה שקרה אחרי זה זה כמו קרקס. לא ישנתי כל הלילה לאחר המקרה. כל השחקנים האפריקאים ששיחקתי איתם התקשרו אליי, אין גזענות בכדורגל הספרדי ואנקוט בצעדים משפטיים נגד כל מי שפוגע בשמי. מה שדיאקבי אמר לא נכון, הוא משקר. מעולם לא אמרתי לו שהוא חרא שחור".

"חואן קאלה, אנחנו לא מאמינים לך", כתבה ולנסיה בהודעה רשמית שהוציאה לאחר תגובתו של השחקן. "הייתה לך הזדמנות אדירה להגיב, להתנצל ולהודות בטעות שלך, ובמקום זאת החלטת לתקוף את השחקן שבו פגעת ושחקנים נוספים בקבוצתנו. השחקן ונשיא ולנסיה לא מתכוונים לוותר וייחלמו עד הסוף".

  • עוד באותו נושא:
  • ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully