וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר פתחה פער 11 בפסגה, דיבאלה חזר עם שער ויובנטוס במקום השלישי

לוקאקו כבש ובישל ללאוטרו ב-1:2 על ססואולו, והנראזורי עם 10 ניצחונות רצופים בדרך לאליפות. רונאלדו ודיבאלה העניקו לאלופה 1:2 על נאפולי

רומלו לוקאקו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
שער ובישול. רומלו לוקאקו/רויטרס

אינטר עשתה הערב (רביעי) צעד נוסף לעבר זכייה באליפות איטליה, כשניצחה 1:2 את ססואולו במשחק דחוי מהמחזור ה-28 ופתחה פער של 11 נקודות בפסגה. יובנטוס חזרה למקום השלישי בזכות 1:2 על נאפולי החמישית, במשחק השלמה מהמחזור השלישי.

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. רויטרס
בטירוף שלו. אנטוניו קונטה/רויטרס

אינטר - ססואולו 1:2

ניצחון 10 ברציפות לנראזורי, שנראים בלתי ניתנים לעצירה בדרכם לקטוע את השושלת של יובנטוס ולחגוג אליפות ראשונה מאז 2010. ססואולו קיוותה להפתיע במשחק ההשלמה, אבל כבר בדקה ה-10 נקלעה לפיגור. לאוטרו מרטינס שלח כדור ארוך לעבר אשלי יאנג בצד שמאל, האנגלי התקדם ואז הרים כדור מדוד לראשו של רומלו לוקאקו שנגח נהדר מתשעה מטרים אל הרשת, נגד כיוון התנועה שלו, וחגג שער מספר 21 בליגה ו-27 בכל המסגרות. לוקאקו הוסיף לעצמו בישול שביעי בליגה, כשסידר שער מספר 15 ללאוטרו בדקה ה-67, וגם גול מצמק של חאמד טראורה בדקה ה-85 עם כדור לחיבורים לא הפריע לאינטר לחגוג.

עוד בוואלה!

"זלאטן צד אריה והשתמש בעורו ובגולגולתו כדי לקשט את ביתו בשבדיה"

לכתבה המלאה
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס חוגג שער, מאחוריו ווסטון מקני. רויטרס
קאמבק מרגש. פאולו דיבאלה/רויטרס
שחקני יובנטוס חוגגים עם פאולו דיבאלה. רויטרס
וכולם עליו/רויטרס

יובנטוס - נאפולי 1:2

בתחילת אוקטובר ויתרה נאפולי על הטיסה לטורינו בגלל חשש לקורונה, לא הופיעה למשחק וקיבלה הפסד טכני. לאחר מכן ערערה, קיבלה משחק חוזר, אבל כעת, יותר מחצי שנה אחרי, היא לא ניצלה אותו כדי לחלוף על פני יובנטוס בטבלה. ג'אנלואיג'י בופון פתח בשער האלופה וגם סיפק שתי הצלות יפות, כשהבלם ג'ורג'ו קייליני השתווה לג'וזפה פורינו במקום הרביעי בשיאני ההופעות של יובנטוס עם 528 משחקים. בהתקפה, פדריקו קייזה בישל אחרי דריבל נהדר לכריסטיאנו רונאלדו בדקה ה-13, והפורטוגלי הגיע ל-25 שערי ליגה זו העונה ה-12 ברציפות! פאולו דיבאלה, שחזר לשחק אחרי כמעט שלושה חודשים, נכנס בדקה ה-69 ואחרי ארבע דקות כבר כבש בשמאל מקצה הרחבה וגרם לכל שחקני הספסל לרוץ כדי לחגוג איתו בהתרגשות גדולה. לורנצו אינסינייה צימק בפנדל בדקה ה-90, אבל נאפולי החמישית נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והיא בפיגור שתי נקודות מהכרטיסים לליגת האלופות. יובנטוס שבה למקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully