וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעשה קאמבק על חשבון עוזרו הנצחי? "ז'ליקו אוברדוביץ' קיבל הצעה מצסק"א לעונה הבאה"

ברוסיה טוענים שהסרבי המעוטר שוקל לקבל את ההצעה ועשוי לרשת את איטודיס אותו טיפח בפנאתינייקוס: "הוא להוט לחזור מהשבתון"

מאמן פנרבחצ'ה ז'ליקו אוברדוביץ'. רויטרס
צסק"א מחכה לו? אוברדוביץ'/רויטרס

האם ז'ליקו אוברדוביץ' בדרך לקאמבק ליורוליג אחרי שנת שבתון? ברוסיה דיווחו הבוקר (שלישי) שצסק"א מוסקבה הגישה הצעה למאמן הסרבי המוערך לקראת העונה הבאה, וטענו שהוא שוקל אותה ברצינות.

לפי הדיווח, מועדון הפאר הרוסי שוקל להיפרד מדימיטריס איטודיס בסוף העונה אחרי שבע שנים, ורוצה ללכת בכל הכוח על שם גדול על הקווים. אוברדוביץ', המאמן הכי מעוטר באירופה, בהחלט עונה על ההגדרה ולפי הדיווח ברוסיה, השידוך עשוי לקרום עור וגידים.

"אוברדוביץ' להוט לחזור משנת השבתון, וכבר לא יכול לחכות לחזור לאמן", ציינו בנוגע לסרבי בן ה-61 שעזב את פנרבחצ'ה בקיץ שעבר. "הוא לא ימהר לסרב כל כך מהר להצעה מצסק"א" - טוענים ברוסיה - למרות הנסיבות המיוחדות שכרוכות במינוי שכזה, שאם יתרחש, יגרום לו להחליף את איטודיס, אותו טיפח כעוזרו בפנאתינייקוס במשך 13 שנים, ושאיתו פיתח קשרי חברות קרובים.

ז'ליקו אוברדוביץ' מאמן פנרבחצ'ה עם דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה. GettyImages
יסכים להחליף את חברו הטוב? אוברדוביץ' עם איטודיס/GettyImages

עדיין לא ברור איך ייראה הסגל של צסק"א בעונה הבאה, אולם לפי דיווחים מרוסיה, הנשיא אנדריי ואטוטין מתכוון לעשות החתמות בולטות בקיץ הקרוב. בין היתר, תצטרך הקבוצה למצוא כוכב שייכנס לנעליים של מייק ג'יימס שהסתכסך עם איטודיס ועבר שורה של עבירות משמעת. צסק"א מדורגת במקום השני ביורוליג ובמקום השני גם בליגת ה-VTB, שם זניט סנט פטרסבורג מקדימה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully