וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לודוביק ז'ולי: "ניימאר קיבל מתנה מאלוהים ולא יודע לנצל אותה. כמו רונאלדיניו"

שחקן העבר מבקר את ההתנהלות של הברזילאי: "יש לו הכל, אבל הוא לא עובד מספיק קשה". זעם בפ.ס.ז': ניימאר שיחק פוקר אחרי ההרחקה

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 1:0/ספורט 1

ניימאר ממשיך לככב בכותרות, וכמו תמיד - זה לא קורה בהכרח בהקשרים הנכונים. הכרטיס האדום שספג במשחק הצמרת בצרפת בסוף השבוע וההתפרצות האלימה אחריו, גררו גל של ביקורות בצרפת, ואם לא די בכך, בספרד הפיצו שמועות חדשות על הניסיונות של הכוכב הברזילאי לחזור לברצלונה בסוף העונה.

עם כל המטען הזה, יופיעו ניימאר ופ.ס.ז' מחר (רביעי, 22:00) למשחק הראשון מול באיירן מינכן ברבע גמר ליגת האלופות. סביר להניח שגם הפעם רוב תשומת הלב תמוקד בניימאר, שממשיך לספוג ביקורות בצרפת. אמש הביע גם שחקן העבר לודוביק ז'ולי (ברצלונה, פ.ס.ז', מונאקו ועוד) דאגה מההתנהלות של ניימאר.

"הוא מאוד מזכיר לי את רונאלדיניו, יש ביניהם הרבה קווי דמיון. שניהם קיבלו מתנה מאלוהים, והכישרון שלהם חד פעמי. אבל שניהם גם לא יודעים איך לנצל את זה ולהוציא מעצמם את המקסימום. לניימאר יש הכל, אבל הוא לא עובד מספיק קשה כדי לממש את היכולות שלו", אמר.

רונאלדיניו ניימאר נבחרת ברזיל. GettyImages
שני כישרונות מבוזבזים? רונאלדיניו וניימאר/GettyImages

ז'ולי מוסיף ואומר: "ניימאר היה צריך להיות השחקן הטוב בעולם למשך עשור לפחות. הוא היה כזה, אבל רק לתקופה קצרה. לרונאלדיניו יש סיפור דומה: כשהוא היה בשיאו בברצלונה, אף שחקן בעולם לא התקרב ליכולות שלו. אבל אחר כך הוא דעך".

גם ההתנהגות של ניימאר מחוץ למגרש ממשיכה להדאיג את פ.ס.ז'. אמש דווח בצרפת כי לאחר ההרחקה וההפסד לליל, המשיך הברזילאי לערב פוקר עם חברים שנמשך עד השעות הקטנות של הלילה. ניימאר השתתף במשחק רשת רב משתתפים שבסופו גרף סכום של כ-1,800 יורו, אבל בצרפת טענו שיש טעם לפגם בכך שהוא מבלה אחרי הפסד ומשחק בו איכזב שוב את האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully